Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@12:25:02 GMT

فکری و بازگشت دوباره به استادیوم شهید وطنی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۹۴۹

محمود فکری بار دیگر در قامت سرمربی تیم نساجی به استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازگشت؛ با این تفاوت که اینبار هدایت تیم در لیگ برتر را برعهده دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به طور حتم یکی از آرزوهای مربیگری محمود فکری هدایت تیم زادگاهش به لیگ برتر بود و بر همین اساس هدایت نساجی را در لیگ یک برعهده گرفت اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در میانه های راه نساجی را رها کرد و در نهایت قرعه به نام جواد نکونام افتاد که نساجی را بعد از 24 سال به سطح اول فوتبال کشور برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و البته محمود فکری هم با هدایت تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر نشان داد اگر در نساجی می ماند و حاشیه ها اجازه می دهد تیم خوب ودوست داشتنی شهرش را لیگ برتری می کرد.

 

فوتبال ادامه دارد و محمود فکری اینبار در لیگ برتر هدایت نساجی را برعهده گرفت و شروع خوبی هم با این تیم داشت. دو برد در برابر تیم های ماشین سازی و تراکتور در روزهایی که نساجی در برابر حریفان امتیاز از دست می داد، نشان می دهد این مربی با برنامه به نساجی آمده است و به دنبال ماجراجویی در این تیم مازنی است. ماجراجویی که به طور حتم سکوی پرتاب خوبی برای محمود فکری در عرصه مربیگری خواهد بود. او در سال های اخیر به اندازه کافی حضور در تیم های مختلف لیگ برتری و دسته اولی را به عنوان دستیار و سرمربی تجربه کرده است و حالا نوبت این است که عیار مربیگری اش را به همراه نساجی نشان دهد و در آینده برای نزدیک شدن به نیمکت استقلال برنامه ریزی کند.

 

تیم نساجی دیشب برای بازی در برابر فولاد با انگیزه بود و برنامه داشت سومین پیروزی متوالی را تجربه کند؛ هر چند اگر بازی برگزار می شد به همان اندازه شب سختی در انتظار شاگردان محمود فکری بود به این خاطر که تیم فولاد در دور برگشت به تیم بهتر و تهاجمی تری تبدیل شده است و به دنبال کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است.  این بازی به خاطر حضور بازیکنان کرونایی در ترکیب تیم فولاد برگزار نشد وحالا نساجی باید مهیای بازی صنعت نفت در آبادان شود. نکته جالب اینکه نساجی در سومین بازی با هدایت محمود فکری باز هم باید بیرون از خانه به میدان برود.

 

عکس: معین نادری

 

 

 

نساجی مازندران محمود فکری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمود فکری محمود فکری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر که هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. 

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد. 

دلیل اخذ این تصمیم درب ورودی ورزشگاه وطنی اعلام شده است؛ که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، اما این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

با این حال طبق هماهنگی‌های انجام شده، تماشاگران پرسپولیس در قسمت شمالی ورزشگاه و پشت دروازه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد. 

تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفته شده ۶۰۰ عدد است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس