Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شهر پورتلند آمریکا که در یک ماه گذشته صحنه درگیری های شدید پلیس و معترضان به نژادپرسی بوده است، شب گذشته شاهد حضور گسترده نیروهای ارتش و پلیس در خیابان های شهر بود.


ماه گذشته پلیس شهر مینیاپولیس در ادامه سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی که در سراسر ایالت‌های آمریکا به راه افتاده است، به سوی عده‌ای از مردم این شهر که در مقابل خانه خود ایستاده بودند، شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس پس از آنکه چندین بار فریاد زد به داخل بروید، بدون هیچ‌گونه احتیاطی تفنگ خود را به سوی افرادی که در مقابل خانه خود ایستاده بودند هدف گرفت شلیک کرد که خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.

بیشتر بخوانید

شلیک مستقیم پلیس آمریکا به سوی مردم در مینیاپولیس+ فیلم

پلیس شهر مینیاپولیس  جورج فلوید، شهروند بی‌دفاع سیاه‌پوست را که مدعی بود «کلاهبرداری» کرده به شکل فجیعی خفه کرد و به قتل رساند. طبق ویدئویی که از قتل این تبعه سیاه‌پوست آمریکا منتشر شده، پلیس پس از توقف، او را به زمین می‌زند و در حالی که بر گردن او زانو زده است، دستانش را از پشت می‌بندد. در این لحظه فلوید فریاد می‌زند که نمی‌تواند نفس بکشد و التماس می‌کند که او را نکشند. اما بی‌توجهی پلیس به او و فشاری که به گردنش وارد می‌شود باعث خفگی این شهروند بی دفاع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خشونت پلیس آمریکا اعتراضات در آمریکا پورتلند آمریکا نژادپرستی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت سیاوش اردلان از حضور اپوزیسیون کنار نیروهای پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان

سیاوش اردلان گزارشگر بی‌بی‌سی در توئیتی از حضور فعال اپوزیسیون در کنار نیروهای پلیس آمریکا برای سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی در این توئیت نوشت:

فرق اعتراضات دانشجویی دیشب در کالیفرنیا با دو هفته اخیر در امریکا این بود که اینبار بجای پلیس، این دانشجویان طرفدار اسرائیل بودند که به تحصن دانشجویان حامی فلسطینیان هجوم بردند و با اونها درگیر شدند. در این ویدئو صدای فحشهای فارسی از جمع گروه حامیان اسرائیل شنیده میشه.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • حضور اپوزیسیون کنار نیرو‌های پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • نفربر‌های ارتش به خیابان‌های دزفول آمدند + تصاویر
  • روایت سیاوش اردلان از حضور اپوزیسیون کنار نیروهای پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • نفربر‌های ارتش به خیابان‌های دزفول آمدند+ تصویر
  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه