Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش، مدیرعامل این شرکت در بازدید از وضعیت روشنایی جزیره کیش در خصوص اصلاح وبازسازی روشنایی و نورپردازی کیش دستور رسیدگی دراسرع وقت صادر کرد.

براین اساس با بررسی مناطق شهری و اولویت بندی براساس میزان دسترسی وتردد شهروندان وگردشگران، عملیات اصلاح وبهسازی آغاز شد.

نصب ۸۸ پایه  چهار متری روشنایی حدفاصل خیابان فرهنگ تا میدان جاسک در مسیری به طول  ۵/۱ کیلومتر از اقداماتی بود که درجهت بهسازی روشنایی معابر شهری دردست اجرا است و تاکنون با نصب ۵۵ پایه روشنایی پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته و تا ۲۰ روز آینده به بهره برداری کامل میرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تاکنون ۲۲ پایه روشنایی و۵۰ چراغ در پیست دوچرخه سواری حدفاصل سازمان منطقه آزاد کیش تا پارک ساحلی دریا درمسافتی به طول ۷۰۰ متر نصب واجرا شده است.

در ادامه پروژه اصلاح وبهسازی روشنایی شهری جزیره کیش، در یک هفته گذشته ۲۲ پایه روشنایی در اسکله سیمرغ، ۲۰ پایه روشنایی دراسکله دامون، ۶۰پایه تزیینی روشنایی در پارک طبیعت، ۹۰ پایه روشنایی تزیینی در میدان غدیر و ۲۵۰ چراغ نورپردازی در گذر هنرمندان کیش نصب شده است.

بهسازی واصلاح روشنایی بلوار دریا نیز تاکنون  ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا ۲۰ روز آینده و به پایان می رسد.

گفتنی است پایه ها و نوع چراغ های نصب شده متناسب با شرایط آب وهوای کیش و برای نوردهی مناسب در شرجی براساس معماری جزیره انتخاب، طراحی واجرا شده است.

۴۶

کد خبر 1407166

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان پایه روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین زره کارگر گفت: خانواده‌ها می‌توانند از امروز ۵ اردیبهشت، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان خود در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، در همه مقاطع تحصیلی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir، پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir بر اساس جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مدیران مدارس به دانش آموزانی که موفق به گذراندن پایه تحصیلی شده اند در خصوص ثبت سفارش کتاب‌های درسی اطلاع رسانی کنند، افزود: در صورت موفقیت نشدن دانش آموز در پایه فعلی، هنگام اصلاح سفارش کتاب‌های درسی، می‌توان پایه تحصیلی را تغییر داد.

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟