Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز مشخص نشده چه افرادی با چه سطح از معلومات ورزشی و البته پزشکی در جلسه هیأت رییسه سازمان لیگ رأی داده اند که تیمی با زیر ۲۵ درصد کرونایی باید در لیگ حضور یابد؟

سرویس ورزش مشرقسهیل مهدی و همکارانش در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچنان عزم خود را جزم کرده اند تا تحت هر شرایطی لیگ برتر را به پایان برسانند که البته این در حرف ممکن و در صورت رسیدن به هدف در نظر گرفته شده عالی است ولی در عمل اتفاقاتی رخ داده که مشخص می کند مثل برخی قوانین خلق الساعه گذشته تدبیر کامل و جامعی پشت این تصمیم نبوده است! نمونه بارز این تصمیمات را در تعیین قهرمان سوپرجام گذشته دیدیم که برای شرایط قهرمان مشترک لیگ و حذفی از قبل پیش بینی نشده بود!

اما در تازه ترین تصمیم سازمان لیگ در دوران پساکرونا این است که اگر تیمی کمتر از ۲۵ درصد بازیکنانش دچار ویروس کرونا شده باشند باید در مسابقات لیگ شرکت کند! چه متر و معیاری برای تعیین این ۲۵ درصد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقدار در هر تیم لیگ برتری چیزی در حدود ۶ بازیکن از هر تیم را مشخص می کند. اگر بین این ۶ نفر هر سه دروازه بان تیمی دچار بیماری کرونا شده باشند چنین تیمی چطور می تواند در مسابقات شرکت کند؟ اگر اعضای کادر فنی اعم از سرمربی و مربی و مربی بدنساز کرونا بگیرند تکلیف چیست؟

روز گذشته تمرینات تیم الاهلی عربستان به دلیل ابتلای دو تن از بازیکنانش به مدت ۱۴ روز تعطیل شد برای چه؟ چون تا پیش از آن همه نفرات کنار هم حضور داشتند. تیمی که ۵ یاحتی یک بازیکن کرونایی داشته که تا پیش از تست نمی دانسته ناقل است و با همه اعضای تیم در تمرینات شرکت می کرده مشکوک به کرونا نیست؟ در اسفند ماه سال گذشته پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای سرمربی آرسنال همه اعضای تیم را به قرنطینه بردند!

آیا رویارویی با تیمی که ۲۵ درصد اعضایش کرونا داشته اند خطری برای حریف روبرویی اش ایجاد نمی کند؟ کدام تیم حاضر می شود مقابل تیمی که ۷۵ درصد اعضایش تا روز قبل از مسابقه با کرونایی ها تمرین می کردند تنه به تنه شده و نفس به نفس یارگیری کند؟

سازمان لیگ و مسئولانش چه راهکاری برای تیمی دارند که ۶ بازیکن اصلی اش کرونا گرفته باشند؟ آیا بهتر نیست در چنین شرایطی که آمار ابتلا به کرونا روزانه تا ۲۵۰۰ نفر افزایش یافته و از روزهای اوج قبلی به مراتب وضعیتی خطرناکتر در جامعه حاکم است فوتبال را تعطیل کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم آرسنال سازمان لیگ لیگ ویروس کرونا تیم الاهلی عربستان استقلال پرسپولیس لیگ برتر سهیل مهدی سازمان لیگ ۲۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!

به گزارش "ورزش سه"، روی کین و یان رایت بر سر برونو فرناندز و اینکه آیا او تأثیر خوبی در رختکن منچستریونایتد دارد با هم جر و بحث کردند.

فرناندز، 29 ساله، یکی از بهترین های یونایتد در سال های اخیر بوده است و از زمان انتقالش از اسپورتینگ لیسبون در سال 2020، 143 گل در 229 بازی به ثمر رسانده است.

هافبک پرتغالی در بازی اخیر برابر شفیلد قعرنشین با زدن دو گل تیمش را از یک تساوی تلخ نجات داد و به برتری رساند. فرناندز تابستان گذشته به عنوان کاپیتان منصوب شد، اما او مرتباً به خاطر رفتارش نسبت به هم تیمی‌هایش در زمین مورد انتقاد قرار می‌گیرد، که منجر به بحث در مورد اینکه آیا این بازیکن 29 ساله باید بازوبند خود را حفظ کند یا خیر شده است.

یان رایت، اسطوره آرسنال، در دفاع از فرناندز بعد از پیروزی 4-2 منچستر یونایتد مقابل شفیلد یونایتد گفت: «من فکر می کنم برونو یک شخصیت برنده است. او بی تاب پیروزی است و البته که ایرادات خود را دارد، اما او از آن دسته بازیکنانی است که سعی می‌کند شرایط را به سود تیمش تغییر دهد.»

با این حال، روی کین، اسطوره یونایتد، از ادعای رایت خشمگین شد و گفت: «برونو در دوران حرفه ای خود چیزی به دست نیاورده است در حالی که او الان 29 سال سن دارد. برونو در دوران حرفه ای خود چه چیزی برنده شده؟»

رایت پاسخ داد: «بله، او چیزی نبرده. اما صرف نظر از این قضیه، استانداردهای او بالاست. اگر برونو را از منچستریونایتد خارج کنید، بازیکنانی خواهند ماند که پیشرفت نکرده اند. اگر او کاری را که انجام می دهد انجام ندهد، یونایتد به جایی که هست نزدیک هم نیست.»

رایت همچنین اذعان کرد که رفتارهای فرناندز در زمین ایده آل نیست، اما اصرار داشت که آنها بیش از حد قابل توجیه هستند: «احتمالاً برونو هر روز در تمرینات بازیکنانی را می بیند که به استانداردهای او نزدیک نیستند و این ناامید کننده است. اگر منچستریونایتد در یک بازی نجات پیدا کند، احتمالاً او است که این کار را انجام خواهد داد. او کاملاً حق دارد از هم تیمی هایش ناراحت باشد زیرا آنها باید بهتر عمل کنند.»

کین سپس با اعتراف به قدردانی از ویژگی‌های فرناندز، افزود: «من فکر می کنم او پسر با استعدادی است. اما آیا او به هم تیمی هایش کمک می کند و آیا سبک بازی دیگران را بهتر می کند؟ پاسخ 100 درصد منفی است. تو دوست داری امروز در رختکن یونایتد با این بچه ها باشی؟ در این مورد مطمئن نیستم. فکر می کنم برونو بازیکن خوب است، وقتی ما برنده می شویم، اما قرار نیست هر بار برنده شویم. ما در مورد بازیکنان با استعداد صحبت می کنیم، اما چنین بازیکنانی باید در بازی های بزرگ نیز خود را نشان بدهند یا حداقل تیم را وادار به نمایش بهتر کنند. در مورد برونو من تردید دارم.»

دیگر خبرها

  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است