Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: افراد مبتلا به کرونا می‌توانند تمرینات انفرادی داشته باشند. از سوی دیگر، با اتمام قرنطینه، باشگاه باید برای حضور در مسابقات آماده شود. تاریخ انتشار: 12:49 - 16 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۱۳۰

خبرگزاری میزان - سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص وضعیت لیگ برتر و کرونایی‌های استقلال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در فرایندی که باید طی شود، دیروز مرحله اول تست استقلال را انجام دادیم، اگر امروز همکاران به ما کمک کنند، مرحله اول تست باشگاه فولاد هم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*به فاصله ۲۴ ساعت تست بعدی را خواهیم داشت و نتایج کسب شده با نتایج اولیه توسط تیم پزشکی ایفمارک مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج که توسط متخصصین بررسی شده، در اختیار ارکان قضایی قرار می‌گیرد تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

*ما به آخرین به روزرسانی که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اعمال کرده است عمل می‌کنیم.

*اگر بحث خطری وجود داشته باشد، یک نفر هم مبتلا شود خطرناک است، الان بحث کارایی بودن مطرح است و طی جلساتی که وجود داشت به این نتیجه رسیدند که ۲۵ درصد باشد.

*حدود چهار یا پنج سال است که هر باشگاه ۱۵ سهمیه استفاده از زیر بیست و یک سال را دارد و همه باشگاه‌ها در حال استفاده از آن هستند

*قرنطینه اینگونه نیست که افراد در خانه باشند، افراد سالم باشگاه مجاز به تمرین هستند و باشگاه می‌تواند با افرادی که مبتلا نشدند تمریناتش را ادامه دهد.

*افراد مبتلا به کرونا می‌توانند تمرینات انفرادی داشته باشند و با اتمام قرنطینه، باشگاه باید برای حضور در مسابقات آماده شود.

بیشتر بخوانید: مهدی: کمیته انضباطی در مورد دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی تصمیم می‌گیرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان لیگ سازمان لیگ سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است