Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:32:44 GMT

خط لوله هفتم سراسری انتقال گاز ایمن‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۴۷۱

خط لوله هفتم سراسری انتقال گاز ایمن‌سازی شد

عملیات تعمیق و ایمن‌سازی‌خط لوله هفتم سراسری در بستر رودخانه طی دو هفته توسط کارکنان منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، «علیرضا عربلو»  با اشاره به اجرای پروژه تعمیق خط لوله در دو نقطه گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید امسال در محدوده خط هفتم سراسری، خط لوله دچار آبشستگی شده بود که پس از ایمن‌سازی جزئی و با تشکیل جلسات کارشناسی، تعمیق و ایمن‌سازی کامل خط لوله در بستر رودخانه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت خط لوله هفتم سراسری در تأمین گاز طبیعی صنایع استراتژیک و مهم استان هرمزگان و نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: پس از استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات لازم در محل‌های انجام پروژه، حفاری کانال‌ها انجام و خط لوله به ارتفاع دو متر و به طول یک هزار و ۱۰۰ متر تعمیق شد.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: با اجرای این پروژه روی خط لوله گازدار که با رعایت مسائل ایمنی، فنی و استانداردهای لازم و بدون کوچک‌ترین آسیبی به خط صورت گرفت، از بالا آمدن خط در بستر رودخانه هنگام بارندگی پیشگیری شد.

عربلو در پایان از تلاش و زحمات تمامی کارکنان مراکز بهره‌برداری خطوط لوله سرخون، کهنوج و ایرانشهر که در اجرای پروژه تعمیق خط لوله هفتم سراسری همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 حدود ۷۰۰ کیلومتر از ۹۰۴ کیلومتر خط لوله هفتم سراسری در محدوده منطقه ۶ عملیات انتقال گاز قرار دارد که از عسلویه آغاز می‌شود و تا استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتقال گاز لوله گاز ایمن سازی خط لوله هفتم سراسری انتقال گاز ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

ملانوری مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران یزد گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد. 

وی افزود: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.
 
ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.
 
ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه