Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تست مجدد اعضای مبتلا به کرونا تیم های استقلال و فولاد برای بررسی در اختیار ارکان قضایی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سهیل مهدی درباره پاسخ تست مجدید تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان اظهار کرد: بعضی مواقع باید صبر کرد تا اطلاعات کامل را به دست بیاوریم تا به اطلاع مردم برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فرایندی که باید طی شود، دیروز مرحله اول تست استقلال را انجام دادیم، اگر امروز همکاران به ما کمک کنند، مرحله اول تست باشگاه فولاد هم انجام می‌شود.

وی افزود: به فاصله 24 ساعت تست بعدی را خواهیم داشت و نتایج کسب شده با نتایج اولیه توسط تیم پزشکی ایفمارک مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج که توسط متخصصان بررسی شده، در اختیار ارکان قضایی قرار می‌گیرد تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد قانون ابتلای 25 درصد اعضای یک تیم به کرونا تصریح کرد: این کاملاً قانون ابلاغی پروتکل وزارت بهداشت است و ما به آخرین به‌روزرسانی که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اعمال کرده، عمل می‌کنیم. اگر بحث خطری وجود داشته باشد، یک نفر هم مبتلا شود خطرناک است، الان بحث کارایی بودن مطرح است و طی جلساتی که وجود داشت به این نتیجه رسیدند که 25 درصد باشد. 

وی که با برنامه‌ای تلویزیونی مصاحبه می‌کرد، در خصوص استفاده تیم‌ها از بازیکنان امید به جای مبتلایان به ویروس کرونا، تأکید کرد: حدود چهار یا پنج سال است که هر باشگاه 15 سهمیه استفاده از زیر 21 سال را دارد و همه باشگاه‌ها در حال استفاده از آن هستند، به طور مثال؛ قائدی در باشگاه استقلال سهمیه امید این باشگاه است، این یک راه‌حل نیست، ما گفتیم می‌توانند از سهمیه امیدهایشان استفاده کنند. 25 درصد از تعداد نفراتی که در لیست اعلام کرده‌اند حساب می‌شود، نه اینکه ما چند نفر را اضافه کنیم و این کار را نمی‌کنیم. 

مهدی درباره ورود تیم‌ها به قرنطینه و آماده‌سازی دوباره عنوان کرد: دیروز هم این بحث مطرح شد، قرنطینه اینگونه نیست که افراد در خانه باشند، افراد سالم باشگاه‌ها مجاز به تمرین هستند و باشگاه می‌تواند با افرادی که مبتلا نشدند تمریناتش را ادامه دهد. ان‌شاءالله این عزیزان آن‌قدر شدت ابتلایشان بالا نباشد و فقط ناقل بوده باشند و موارد این‌چنینی مطرح باشد. افراد مبتلا می‌توانند تمرینات انفرادی داشته باشند و با اتمام قرنطینه، باشگاه باید برای حضور در مسابقات آماده شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال فولاد خوزستان کمیته مسابقات سازمان لیگ سهیل مهدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم

چون مناطقی مانند شهرستان زیرکوه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

نرجس رخشانی، فعال حوزه تعلیم و تربیت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: پس از جاری شدن سیل دسترسی‌ها به مرکز شهرستان زیرکوه یعنی شهر حاجی‌آباد که محل برگزاری کنکور بود از بین رفت و تخریب شد. قرار است در دو تا سه هفته آینده آزمون مجدد برگزار شود.

وی افزود: ۱۳۷ نفر از داوطلبان مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه سر جلسه کنکور غایب بودند که از این تعداد ۹۵ درصد به دلیل سیل نتوانستند به آزمون برسند. چون این منطقه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

رخشانی افزود: به همین دلیل لازم است سهمیه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شود، چون خیلی از این افراد حتی با کمک ارتش و سپاه با تاخیر توانستند خودشان را به آزمون برسانند. در نتیجه با استرس زیادی مواجه بودند و اوضاع خوبی نداشتند و حتی از شب قبل به دلیل بارش‌ها استرس داشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دیروز فقط در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی به علت وقوع سیل بسیار شدید برگزار نشد.

به گفته پورعباس تعدادی داوطلب با وجود تلاش نیرو‌های امدادی به حوزه امتحانی نرسیدند. او ادامه داد: این نوید داده می‌شود با هماهنگی صورت گرفته در سه هفته آینده آزمون اختصاصی مجدد از داوطلبان آن منطقه گرفته شود تا حقی از کسی تضییع نشود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه