Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: ۸ تیم لیگ برتری مراحل تسویه حساب خود را انجام داده‌اند، مهلت ارسال برگه تسویه‌حساب مالی باشگاه‌ها تا ۲۴ تیرماه تمدید شد. تاریخ انتشار: 13:15 - 16 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۱۴۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی با یادآوری تمدید ۱۰ روزه مهلت ارسال برگه تسویه حساب مالی باشگاه‌ها با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال، افزود: بنا به درخواست مدیران عامل باشگاه‌ها و با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کووید ۱۹ در برخی استان‌های کشور، مهلت ارسال برگه تسویه‌حساب مالی باشگاه‌ها تا ۲۴ تیرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تا کنون هشت باشگاه لیگ برتری اقدامات لازم برای تسویه بدهی گذشته را انجام داده‌اند، تاکید کرد: فدراسیون والیبال بر اساس برنامه تدوین شده حرکت می‌کند و در صورتی که سایر باشگاه‌ها به موقع اقدامات لازم را انجام ندهند، لیگ برتر مردان سال ۹۹ با هشت تیم برگزار خواهد شد.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال درباره آخرین تحولات برگزاری لیگ‌های بانوان نیز گفت: روز شنبه هفته جاری نشست مشورتی لیگ‌های سال ۹۹ بانوان به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار و پیشنهادات بسیار خوبی از سوی کارشناسان و متخصصان شرکت کننده، ارائه شد.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت باشگاه‌ها در رشد و توسعه والیبال بانوان، خاطر نشان کرد: فدراسیون والیبال برای ایجاد انگیزه در باشگاه‌ها جهت تیم‌داری و فعالیت در لیگ‌های بانوان و تحقق اهداف پیش‌بینی شده در این حوزه، پارامتر‌های تشویقی در نظر گرفته است.

 

** پاداش لیگ‌های بانوان به باشگاه‌ها تعلق می‌گیرد

تقوی به پرداخت پاداش نقدی برای تیم‌های اول تا سوم لیگ‌های بانوان در سال ۹۹، اشاره کرد و گفت: این پاداش به عنوان یک پارامتر تشویقی به باشگاه‌ها تعلق می‌‎گیرد و مدیران عامل باشگاه‌ها تصمیم گیرنده برای چگونگی هزینه آن خواهند بود.

گفتنی است، فدراسیون والیبال برای تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر و دسته یک بانوان در سال ۹۹، جایزه نقدی پرداخت می‌کند که میزان آن در لیگ برتر بانوان، به ترتیب یک میلیارد ریال برای قهرمان، ۵۰۰ میلیون ریال برای نایب قهرمان و ۲۵۰ میلیون ریال برای تیم سوم است.

میزان جایزه نقدی برای تیم‌های اول تا سوم لیگ دسته یک بانوان نیز ۸۰۰ میلیون ریال است که تیم قهرمان ۵۰۰ میلیون ریال دریافت می‌کند و تیم‌های دوم و سوم نیز به ترتیب ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: شطرنج در فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی؛ مشکل افکار عمومی است!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال میلاد تقوی فدراسیون والیبال لیگ های بانوان میلیون ریال تسویه حساب باشگاه ها برای تیم سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی اورج زاده با بیان اینکه هر ماه مبلغی به عنوان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت می‌شود، گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال از مالیات‌های دریافتی از محل ارزش افزوده استان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده که نسبت به سال قبل (۱۴۰۱) ۷۷ درصد افزایش داشته است.

اورج زاده، با بیان اینکه مبالغ پرداختی عوارض ارزش افزوده در جهت توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی استان هزینه می‌شود افزود: از این مبلغ، بیست و نه هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال سهم شهرداری‌های استان، ده هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و مبلغ ۵۵۱ هزار میلیارد ریال سهم عشایر استان بوده است.

وی، ادامه داد: از رقم بیست و نه هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال سهم شهرداری‌های استان، سهم شهرداری تبریز ۱۶ هزار و ۵۹۶ میلیارد ریال بوده که بیش از نیمی از پرداختی‌های شهرداری‌های استان را به خود اختصاص داده است.

اورج زاده، خاطر نشان کرد: از مجموع ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۴۰۲، یک درصد سهم سلامت، چهار درصد مالیات و چهار درصد عوارض است که عوارض ارزش افزوده وصولی در هر ماه برای انجام امور عمرانی شهری و روستایی به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و در روستاهای بدون دهیاری به حساب فرمانداری‌ها واریز می‌شود.

وی، تصریح کرد: لازم است مصرف کنندگان کالا و خدمات به این نکته توجه داشته باشند نرخ مالیات بر ارزش افزوده‌ای که در سال گذشته ۹ درصد بود با توجه به قانون بودجه ۱۴۰۳ این نرخ یک درصد افزایش پیدا کرده و معادل ۱۰ درصد در حال حاضر بایستی نرخ ارزش افزوده را مطالبه نمایند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، اطلاع‌رسانی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی افتتاح شده از محل عوارض پرداختی مودیان مالیاتی توسط شهرداری‌ها را یکی از راه‌های آگاهی‌بخشی در راستای هزینه کرد و موارد مصرف مالیات عنوان کرد و افزود: پرداخت مالیات مشارکت اجتماعی و از تکالیف حقوق شهروندی است، بنابراین باید در این خصوص فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی در راستای هزینه کرد مالیات انجام شود.

کد خبر 6094387

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • دانشگاه محل تسویه حساب سیاسی نیست