Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از پذیرش 332 هزار دانش‌آموز در مدارس استان خبر داد و گفت: خانواده‌ها نگران نباشند، آموزش و پرورش سناریوهای خوبی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مدارس در حال بررسی دارد.

ناهید فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: آموزش و پروش استان در سال آینده پذیرای 332 هزار دانش‌آموز خواهد بود که 31 هزار از این تعداد کلاس اولی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به استقبال خوب والدین در راستای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در استان اشاره کرد و گفت: والدین با آرامش خاطر فرزندانشان را ثبت‌نام کنند، سنجش کلاس اولی‌ها هم از هیجدهم تیرماه آغاز می‌شود، نوآموزان برای سنجش توسط مدیران مدارس به پایگاه‌ها معرفی و پایگاه‌های سنجش نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده حضور دانش‌آموزان است که بعد از سنجش ثبت‌نام قطعی انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از والدین خواست، از این لفظ که امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا فرزندان خود را برای کلاس اول ثبت‌نام نمی‌کنیم پرهیز کنند، چرا که کودکان باید حتما در 6 سالگی وارد پایه اول شوند و مطمئن باشند آموزش و پرورش سناریوهای خوبی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مدارس در حال بررسی دارد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها خیلی نگرانی و استرس نداشته باشند و از الان پیش‌داوری نکنند که امسال مدارس تشکیل نمی‌شود،کلاس‌ درس به خصوص برای کلاس‌اولی‌ها خواهیم داشت چون حتما پایه اولی‌ها باید آموزش حضوری داشته باشند.

این مسؤول یادآور شد: همه در سطح کشور و استان بسیج شده‌اند و دنبال سیاست‌های هستند که ان‌شاءالله حضور دانش‌آموزان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس داشته باشیم تا دچار فقر یادگیری نشوند.

فضلی ادامه داد: در ذهن کودکان برای همیشه خاطره ورود به کلاس اول  باقی می‌ماند، ورود آن‌ها را به پایه اول با استرس کرونا تشدید نکنیم، به کودکان آرامش بدهیم تا در فضایی امن وارد مدرسه شوند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموز کرمانشاه آموزش والدین ثبت نام کلاس اولی ها رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش و پرورش کلاس اولی ها کلاس اول ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت برای ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان