Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،  دانشگاه تربیت مدرس میزبان معاونان فرهنگی دانشگاه های منطقه یک کشور بود غلامرضا غفاری در سخنانی در این نشست اظهار داشت: بحث پیامد سنجی و توجه به زمینه و شرایط  جدیدی که با آن مواجهیم مساله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسائل آموزشی، ‌پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی نباید از هم جدا تصور شود، زیرا این ها مکمل یکدیگرند و معاونان فرهنگی دانشگاه ها همواره در بسیاری از پرسش های مطرح شده در حوزه آموزش عالی پیش قدم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چگونگی بازگشایی دانشگاه ها، ‌چگونگی استمرار فعالیت های آموزشی، ‌پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، منابع مالی دانشگاه و درآمد اختصاصی دانشگاه ها، ‌اولویت فعالیت ها و چگونگی امکان پذیری فعالیت ها، تغییر در عادت های دانشجویان و تغییر در جهت گیری تحصیل، کیفیت تحصیل و آموزش مجازی و رونق بخشی مجدد دانشگاه ها از مواردی است که باید مورد تامل و بررسی جدی قرار گیرد.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان ساخت: کرونا واقعیت جدید زندگی ماست و چگونگی کنار آمدن با این واقعیت، ‌ معیاری است برای قضاوت و داوری افکار عمومی چه در داخل کشور و چه در سطح جهانی که باید در این راستا هزینه های آن را به حداقل برسانیم و بیشترین بهره را از آن ببریم.

وی تاکید کرد: سهمی که تشکل ها و کانون ها می توانند در کاهش رنج ها و مسائل دانشجویان از حیث روانی، ‌اقتصادی و اجتماعی داشته باشند بسیار حائز اهمیت است و باید با بازآرایی و بازآفرینی زمینه های موجود، شرایط را برای رونق بخشی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فراهم نماییم و با استفاده از بستر و پتانسیل فضای مجازی تمام توان خود را در این زمینه صرف نماییم تا در شرایط سخت کنونی اثرگذار باشیم.

کد خبر 4967105 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا ویروس کرونا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران منصور غلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: عباس میلانی از چهره‌های شاخص اپوزیسیون ایرانی، در گفت‌وگو با یک شبکه فارسی زبان، اتفافاتی را که در دانشگاه‌های امریکا می‌افتد متأثر از جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی در این رابطه تأکید کرد که قدرت رسانه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای را می‌توان در دانشگاه‌های امریکا و اروپا مشاهده کرد؛ آنچه در دانشگاه‌های امریکا اتفاق می‌افتد، نتیجه فعالیت‌های گسترده تشکیلاتی ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است.

گفتنی است که در طول دو هفته گذشته، دانشگاه‌های امریکا صحنه اعتراض دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شده است؛ اعتراض‌هایی که با سرکوب دانشجویان و بازداشت قریب به ۲ هزار نفر از آنها همراه بوده است.

کد خبر 849544 منبع: ایران برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی در هرمزگان
  • درباره حجاب به ابعاد دینی، سیاسی و بین‌المللی توجه شود
  • تاکید بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • رونق نشریات دانشجویی دغدغه‌مند و رو به جلوست
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟