Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:52:35 GMT

برگزاری هرگونه تجمع ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۵۰۷

برگزاری هرگونه تجمع ممنوع است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماموستا مُلا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه دستور متولیان سلامت دوری از هرگونه گردهمایی و تجمع است، گفت : برگزاری مجالس ختم و فاتحه خوانی به دلیل خطر بالای انتقال بیماری هم اکنون جایز نیست.

او گفت : دلداری دادن و تسلیت گفتن به بازماندگان و همدلی کردن با آنان برای تحمل مصیبت، یک رفتار و سنت پسندیده است که همواره بر آن تاکید شده، اما در شرایط کنونی هرچقدر از گرد هم آمدن خودداری کنیم به سود خودمان و دیگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های فضای مجازی این فرصت را فراهم آورده تا بدون حضور در مکان خاصی به مصیبت دیدگان تسلیت گفت و وظیفه خویشاوندی و دینی را انجام داد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مراسمی، چون حضور پرجمعیت تشییع و تدقین میت، زدن چادر دم در منزل، حضور در منزل متوفی و تجمع بر سر مزار را رفتار‌های پرخطری برای جامعه توصیف کرد و افزود: اگر در این تجمعات، فردی دچار بیماری شود بار روانی و مسوُولیت سنگینی برای صاحبان عزا دارد و شایسته است در اعلامیه ترحیم به صراحت از مردم خواسته شود که برای تسلیت به درب منازل مراجعه نکنند.

او با اشاره به اینکه مردم جامعه ما خونگرم و دارای ارتباط قوی هستند از صاحبان عزا خواست تا عدم حضور مردم برای تسلیت را بر پایه شرایط بیماری حاضر بدانند و بنایی برای گله گذاری یا ناراحتی و دلگیری از دیگران ایجاد نگردد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه امام جمعه پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

اقتصاد آنلاین نوشت: به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان