Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا و افزایش آمار فوتی‌ها گفت: حتی اعداد و ارقامی که شاهدیم در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه است و اگر رعایت نشود تهران به شرایط سخت بازخواهد گشت.

اخبار اجتماعی- سعید خال اظهار کرد: بهشت زهرا(س) یک سازمان بدون تعطیلی در کشور است که واجب کفایی مردم را انجام می‌دهد و رعایت بهداشت در بهشت زهرا در حد بالایی از استانداردها صورت می‌گیرد و این فرآیند در ارتباط با پرسنل و چه در ارتباط با مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                       

وی درباره سالن‌های تطهیر سازمان بهشت زهرا (س) خاطرنشان کرد: این فضا‌ها روزانه چند بار ضدعفونی می‌شوند همچنین پساب سالن‌های تطهیر از همان زمانی که تطهیر در راستای اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری از بعد از ظهر 16 فروردین آغاز شد مرتباً پایش می‌شوند و سیستم‌های پایش هوشمند و کلرزنی نصب شده است و هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به قراردادن وسایل بهداشتی در اختیار مراجعه‌کنندگان گفت: محوطه‌های بهشت زهرا(س) کاملاً ضدعفونی می‌شود و تمام دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در کنار رعایت تمامی مسائل شرعی در بهشت‌زهرا(س) انجام می‌شود و تدفین متوفیان کرونا مطابق پروتکل‌های بهداشتی و شرعی انجام می‌‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا سازمان بهشت زهرا بهشت زهرا کرونا متوفیان کرونا بهشت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته شش مورد کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوارغزه مرتکب شده است که براثر آنها ۷۹ نفر شهید و ۸۶ نفر زخمی شدند. شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۴۲۶۲ شهید و ۷۷۲۲۹ زخمی افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا