Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین لیورپول بر این باور است که پست اصلی ترنت الکساندر آرنولد هافبک میانی است. 

طرفداری - امیل هسکی، می گوید ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول، برای بازی در پست هافبک میانی مناسب تر است. 

به گزارش گل، الکساندر آرنولد جوان در حال حاضر و در سن 21 سالگی، یکی از مهره های کلیدی باشگاه لیورپول و تیم ملی انگلیس محسوب می شود و با پتانسیلی که در اختیار دارد می تواند در سال های پیش رو، به یکی از بهترین بازیکنان حاضر در دنیا، تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر آرنولد اما، هیچ اظهار نظری در خصوص تغییر پستش نکرده است و در گفت و گویی نیز عنوان کرد که قصد دارد روزی به بهترین مدافع راست تاریخ لیگ برتر انگلیس، تبدیل شود. با این حال، امیل هسکی نظر دیگری در خصوص این بازیکن جوان دارد. مهاجم سابق لیورپول در گفت و گویی با SkySports، عنوان کرد: 

فکر می کنم او در پست هافبک میانی خوشحال تر باشد و اگر هم از خود او در این خصوص سوال کنید، این پست را انتخاب کند. او در پست هافبک میانی خوشحال تر خواهد بود چرا که پست اصلی او، همین است. به آمار پاس های او نگاه کنید. او در پست مدافع کناری فضای بیشتری در اختیار دارد اما چیزی که دقت پاس های او را بهبود بخشیده، این است که آرنولد مدت ها در پست هافبک میانی بازی کرده است. احتمالا تصمیم گیری های سریع او نیز به خاطر تجربه بازی در پست هافبک میانی است چرا که یک هافبک فوتبال باید همیشه به اطراف خود توجه کند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پست هافبک میانی الکساندر آرنولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اعتراضات وسیع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های ایالات متحده در اعتراض به نسل کشی اسرائیل در نوار غزه، با واکنش‌ چالشی سیستم مواجه شده و گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه توسط پلیس بازداشت شده‌اند. پس از این اتفاق، مجری آمریکایی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده که شعار «از رود تا دریا، فلسطین آزاد باید گردد» می‌دادند، گفت: هیچ کس به اندازه آیت الله (خامنه‌ای) از شعارتان خوشحال نمی‌شود! این گزارش جالب که در آن مطابق با رویه مرسوم رسانه‌های آمریکا در هفت ماه اخیر به نیروهای مقاومت فلسطین تروریست گفته می‌شود را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور