Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:43:30 GMT

دخانیات؛ صدرنشین کشفیات قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۸۸۸

دخانیات؛ صدرنشین کشفیات قاچاق در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: دخانیات بیشترین کالای کشف‌شده قاچاق در سال گذشته را در استان ثبت کرده است.

ناصر فغفوری ظهر امروز (۱۶ تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته تعداد پرونده‌های تشکیل شده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان زنجان از رشد ۴۱ درصدی برخوردار بوده است؛ به‌طوریکه ۸۳۶۶ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک بین ارگان‌ها، گشت بهداشت و گشت بازرسان حوزه قاچاق سازمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۲۶۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شد که این میزان در مقایسه با سال ۹۷ از رشد ۴۱ درصدی برخوردار بوده است.

این مسئول با اشاره به افزایش ۴۷۳ درصدی ارزش ریالی کشفیات، ادامه داد: ارزش ریالی این کشفیات بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است و عمده کشفیات در بخش‌های مختلف در حوزه دخانیات ۱۴۶ مورد به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد که این میزان در سال ۹۷، ۹۷ مورد به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال بود که از رشد ۱۳۷ درصدی برخوردار بود.

فغفوری تصریح کرد: یکی دیگر از کشفیات صورت گرفته در استان که از رشد بالایی برخوردار بود؛ حوزه آرایشی، بهداشتی و خوراکی را شامل می‌شد؛ به‌طوری‌که ۹۲ مورد کشف به ارزش ۲۲۴ میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۸ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه کشفیات چای ۱۱ مورد به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال و در بخش کشاورزی ۱۲ مورد کشف به ارزش ۱ میلیارد ریال صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان مبارزه با قاچاق میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو

استان زنجان هم همانند سایر استان‌ها در پاویون وزارت کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی غرفه دایر کرده و مهمترین زنجیره ارزش‌های خود یعنی نساجی و زیتون را به صادرکنندگان ملی و بین‌المللی معرفی می‌کند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077725 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد