Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام تسهیلات کرونایی خبر داد و گفت: در این مرحله کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکردند و مشاغل فاقد بیمه تامین اجتماعی می‌توانند برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت‌نام کنند.

سعید مازندرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ثبت‌نام تسهیلات کرونا برای کارگاه‌ها و مشاغل فاقد بیمه تامین اجتماعی از امروز دوشنبه 16 تیرماه آغاز شد و افراد با مراجعه به سامانه کارا می‌توانند نسبت به دریافت مرحله دوم تسهیلات کرونایی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشمولان استفاده از این تسهیلات را کارگاه‌ها و مشاغل فاقد بیمه تامین اجتماعی عنوان و تصریح کرد: در مرحله نخست افرادی که به دلیل شیوع کرونا بیکار شده بودند و کارگاه‌هایی که آسیب دیدند برای هر فرد بیمه شده تامین اجتماعی و هر کارگاه 12 میلیون تومان الی 16 میلیون تومان وام کم بهره با بازپرداخت دو ساله تعلق گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود: در استان گلستان 14 هزار کارگاه و فرد برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت‌نام کردند برخی افراد مانند رانندگان تاکسی که کد کارگاهی داشتند از این تسهیلات برخوردار شدند.

* پیش‌بینی 16 بانک عامل در استان گلستان برای پرداخت تسهیلات کرونایی به افراد مشمول/ 547 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در استان گلستان در نظر گرفته شد

مازندرانی بیان کرد: در مرحله دوم تصمیم بر این شد افراد فاقد بیمه و کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکردند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، از امروز برای افراد و صاحبان کارگاه‌های مشمول از طریق وزارت تعاون پیامک‌هایی ارسال خواهد شد که این افراد باید به «سامانه کارا» و قسمت تسهیلات کرونایی مراجعه کنند تا در نهایت برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شوند.

وی از پیش‌بینی 16 بانک عامل در استان گلستان برای پرداخت تسهیلات کرونایی به افراد مشمول خبر داد و گفت: سعی ما بر این است که با حمایت از افراد آسیب‌دیده؛ در ایجاد و ثبات اشتغال استان گام برداریم تا افراد زیادی اعم از کارگران و کارفرمایان که از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند مورد حمایت قرار بگیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه 547 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در استان گلستان در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: تا پایان سال فرصت داریم از این تسهیلات استفاده کنیم که در صورت جذب، سهمیه استان قابل افزایش است.

مازندرانی از مشمولان متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی خواست پس از دریافت پیامک از وزارت تعاون تا هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان تسهیلات بیمه کرونا مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان مدیرکل تعاون کار رفاه اجتماعی سعید اجتماعی سعید مازندرانی سامانه کارا پرداخت کرونایی آمادگی 16 بانک 14 هزار کارگاه تسهیلات کرونایی استان گلستان دریافت تسهیلات تامین اجتماعی تسهیلات کرونا فاقد بیمه مرحله دوم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت