Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پندار اکبری با انتشار این عکس نوشت:

اخبار چهره ها - داستانی شده این ماسک

داستان ماسک بزن‌ها و ماسک نزن‌ها !!

ماسک بزنها که دمشون گرم

اما ماسک نزنها به سه دسته تقسیم میشن

دسته اول بر این باورن که خیلی خفنن، نمیگیرن!

دسته دوم در تلاشن یه روزی بشن مثل دسته اول

دسته سوم نه مثل دسته اولن نه دوم، اونا کسایی هستن که که تو مترو ، آسانسور ، مکانهای عمومی وقتی میبینن جا نیست به زور خودشونو جا میکنن فقط واسه اینکه خدایی نکرده عقب نمونن جماعت حق به جانبی که به وفور در جاده های شمالی کشور در تردد هستند

شاید دقت نکرده باشین اما این دسته از طنزی بی نمک برخوردارن مخصوصا وقتی ازشون میپرسی چرا ماسک نزدی !

پ ن : البته جا داره اشاره کنم روی صحبتم با عزیزانی که توان مالی خرید ماسک رو ندارن نیست با بیشعوری بعضیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون پندار اکبری عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ماسک‌های گیاهی برای بهبود عملکرد تنفس از سوی یک دانش آموز

فاطمه حسینی سیانکی، یکی از پژوهشگران دبستان راضیه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: دانش‌آموزان بیشتر اوقات در آلودگی هوا به مدرسه نمی‌روند و به‌ویژه در فصل بهار آلودگی هوا به شکل حاد و مزمن بر سلامت انسان و تعدادی از اندام‌ها و سیستم‌های مختلف تاثیر می‌گذارد؛ لذا فیلترهایی تولید کردیم که منجر به جذب آلاینده‌ها می‌شود و ماسک‌های معطری که تنفس را راحت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: آلودگی هوا تاثیرات زیادی از جمله تحریکات تنفسی، بیماری‌های قلبی و تنفسی مزمن، سرطان ریه، عفونت‌های تنفسی حاد در کودکان و برونشیت مزمن در بزرگسالان، وخیم‌تر شدن بیماری‌های ریوی و قلبی و حملات آسمی می‌شود.

حسینی سیانکی تشریح کرد: همچنین علاوه بر آن مواجهه طولانی مدت و کوتاه مدت با آلاینده‌ها با مرگ زودرس و کاهش امید زندگی  همراه است؛ از این رو درصدد برآمدیم با تولید فیلترهای نانو و پسماند میوه‌جات در پاکسازی هوای کلان‌شهرها و با تولید ماسک‌های گیاهی جهت بهبود عملکرد تنفس تحولی نوین ایجاد کنیم.

این پژوهشگر ابراز کرد: پژوهشگران قصد دارند که با طرحی کاملا مقرون به‌صرفه و ابتکاری به ساخت تصفیه‌کننده هوا با استفاده از ذرات نانو و پسماند میوه‌جات که به محیط زیست آسیبی نمی‌زند، استفاده کنند.

حسینی سیانکی با بیان اینکه در تولید فیلترهای نانو از گیاهان پونه، اکالیپتوس و مریم‌گلی استفاده کردیم، تصریح کرد: همچنین می‌توانیم با استفاده از این فیلترها و ماسک‌ها در حوزه پزشکی و محیط زیست قدم گسترده‌ای برداریم.

تبسم کجوری، یکی دیگر از پژوهشگران دبستان راضیه شاهد با اشاره به بیان مشاهدات، ادامه داد: در این فیلترها از ذرات کربن، عصاره‌های پوست پیاز و پوست پرتقال استفاده شده است که نسبت به فیلترهای صنعتی بسیار مقرون به‌صرفه هستند.

سنا احمدی دانش دیگر این دبستان در تشریح نتیجه‌گیری، بیان کرد: این فیلتر مناسب همه فضا و مکان‌های مختلف است، زیرا از پوست پیاز و پرتقال تشکیل شده است و کار خلاقانه این فیلتر به دام انداختن ۳۳/۲۸ درصد کربن‌دی‌اکسید است و گیاه پونه بهترین عملکرد را نسبت به گیاهان دیگر داشته است و بهترین حجم تنفسی را روی شش افراد گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ماسک‌های گیاهی برای بهبود عملکرد تنفس از سوی یک دانش آموز
  • افتتاح کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کرج/ «ما می توانیم» محقق شد
  • روتین روزانه ایلان ماسک چگونه است؟
  • ضرورت تلاش جمعی دستگاه‌ها برای ادای حق مساجد
  • (عکس) ماسک زدن ضرغامی سوژه شد
  • جمعیت ایران ۲۰ سال بعد چند نفر می‌شود؟
  • ایلان ماسک: آمریکا در حال انقراض! کاهش نرخ زاد و ولد خطرناک‌تر از گرمایش جهانی است
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • ایلان ماسک کاربردی برای هوش مصنوعی در اسپیس ایکس نیافت!
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد