Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک مجلس و وزارت صمت با موضوع راهکارهای رفع مشکلات ارزی کشور با حضور رئیس مجلس برگزار شد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، نشست مشترک مجلس و وزارت صمت با موضوع راهکارهای رفع مشکلات ارزی کشور با حضور رئیس مجلس برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت تشکیل جلسه مشترک بین روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و مسئولان اقتصادی دولت به منظور رفع مشکلات ارزی کشور، حمایت از صادرکنندگان و ورود ارز حاصل از صادرات به چرخه بازار تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست در ادامه جلسات هم‌اندیشی مجلس در حوزه اقتصادی و با موضوع پیگیری حل مشکلات ارزی در کشور برگزار شد.

قالیباف با بیان اینکه چرخه تولید و صادرات غیر نفتی باید رونق پیدا کند، گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز باید شرایطی فراهم شود که از صادرکنندگان کالاهای غیرنفتی حمایت شده و برای حل مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی شود تا ارز حاصل از صادرات وارد چرخه بازار شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت تشکیل جلسه مشترک بین روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و بخش‌های مربوطه در دولت جهت حل مشکلات ارزی کشور تاکید کرد.

لازم به ذکر است در نشست مذکور جمعی از نمایندگان کمیسیون‌های اقتصادی مجلس نیز حضور داشتند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مشکلات ارزی کشور رئیس مجلس برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسینی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: در برخی کمیسیون‌های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه، نوسانات ارزی مهار شود.

حسینی تصریح کرد: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این‌باره اعلام نظر و برنامه خود را اعلام نکند، مجلس اقداماتی انجام دهد که بر همان مبنا نیز پاسخی تهیه شد و مجموعه کار‌هایی که در حال انجام یا در آینده مدّ نظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر، مسئله خاصی وجود نداشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس، درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری به اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، گفت: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.   حسینی اظهار داشت: البته از مجلس آینده نیز انتظار داریم که همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: با کارهایی که دولت در ۳ سال گذشته انجام داده است، مشکلی پیش نمی‌آید.

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال