Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران، در حساب توییتری خود نوشت: «حادثه تاسف بار آتش‌سوزی کلینیک سینا با وجود قربانی شدن ۱۹ تن از شهروندان و آسیب دیدن تعدادی دیگر،در رسانه ها وافکار عمومی به ابعاد آن به خوبی پرداخته نشد.

شورای شهر وظیفه خود می داند که موضوع را حصول نتیجه روشن پیگیری کند تا نسبت به قصور و تقصیرهای رخ داده مسامحه صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تهران ۳۳۰۰۰ ساختمان ناایمن وجود دارد که به آنها اخطار شده و تنها ۲۲۰ ساختمان ایمن شده، ۴۰۰۰ ساختمان در حال ایمن سازی و ۳۰۰۰ ساختمان نسبت به ایمن نبودن بی تفاوتند.

گرچه شهرداری هنوز فاقد اختیار ضابط قضاییست، اما بایست از اختیارات قانونی خود برای فشار به مالکین جهت ایمن سازی استفاده کند».

اخبار مرتبط گزارش شهردار تهران از حادثه کلینیک سینا درخواست شهردار تهران از جوان ایثارگر حادثه کلینیک سینا برای پیوستن به آتش نشانی + عکس و فیلم وجود تخلفات متعدد در ساختمان کلینیک سینا علت حادثه کلینیک سینا از زبان رییس سازمان پدافند غیرعامل ابهامات فراوان در مورد کلینیکی که دچار حادثه شد زوجی که در انفجار کلینیک شمال تهران درگذشتند/ عکس ادعای یک نماینده در مورد حادثه کلینیک سینا تکذیب وجود مواد پرتوزا در کلینیک سینا حادثه کلینیک سینا غیرعمدی بود/ 4 تن بازداشت شدند یک اشتباه عجیب در مورد کلینیکی که در شمال تهران دچار حادثه شد + عکس پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی حادثه‌ کلینیک درمانی علت آتش ‌سوزی در کلینیک سینا در شمال تهران چه بود؟ آخرین جزئیات از آتش‌سوزی در کلینیک درمانی در شمال تهران+فیلم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا محسن هاشمی کلینیک سینا آتش سوزی کلینیک آتش سوزی کلینیک سینا آتش سوزی کلینیک در شمال تهران آتش سوزی کلینیک در تهران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حادثه کلینیک سینا شمال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت در بامداد امروز، گفت: الحمدالله این حادثه خسارت جانی نداشته اما بیش از ۳۰ ساختمان‌ و مراکز تجاری کامل در آتش سوختند و علت آتش سوزی هم عمدی نبوده، بعد از این برنامه برای بازدید میدانی به منطقه می‌روم.

اسدالله عباسی امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه در همایش روز ملی شوراها که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت شوراها اظهار کرد: وظایف شوراها کاملا روشن است، همه باید در کنار هم کار کنیم. پایه گذاری کردن شوراها به معنی مردمی سازی امور است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در همه ارکان نظام پای کار هستند، افزود: اعضای شورا منتخب مردم در پارلمان محلی هستند، مردم به آنان اعتماد کردند تا اهداف قانون اساسی را اجرایی کنند، در استان ۱۸۰۰ دهیاری، بیش از ۲۰۲۰ روستا و ۵۶ شهر داریم که شورا دارند.

وی گفت: در ۶ دوره اخیر شورای شهر رشت، این دوره شورا نشان داد که پای کار و تعهدی که به مردم داده ایستاد و همین امر باعث شده که شهردار با انگیزه پروژه‌های بزرگی را اجرایی کند و این نشاندهنده همدلی و تعامل شورا و شهرداری است.

عباسی تصریح کرد: شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند، ما شما را نماینده خودمان در شهر یا روستا می‌دانیم چراکه مدیریت را در شهر و روستا پارلمان محلی انجام می‌دهد، انتقال مطالبات مردم به مسئولین اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و باعث رونق و آبادانی می‌شود.

استاندار گیلان عملیات وعده صادق را حرکت بازدارنده دانست و گفت: با اجرای این عملیات قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسید و این حکایت از به ثمر نشستن خون شهدای ما دارد.

وی با بیان اینکه اگر به عنوان استاندار خیلی مورد هجمه قرار می‌گیرم به این دلیل است کار می‌کنیم و این مطابق میل جریان غیر همسو نیست، تأکید کرد: کار و تلاش کنید و فقط هدفتان خدمت صادقانه به مردم باشد؛ تاکنون در هر حوزه‌ای قول دادیم، صادق الوعد بودیم رفع چالش‌های بخش کشاورزی، تعهد اشتغالزایی و کاهش بیکاری، آغاز سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ همت در بخش اقتصادی، ایجاد زنجیره ارزش در تولیدات از جمله اقداماتی انجام گرفته است.

عباسی با اشاره به حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت در بامداد امروز، گفت: الحمدالله این حادثه خسارت جانی نداشته اما بیش از ۳۰ ساختمان‌ و مراکز تجاری کامل در آتش سوختند و علت آتش سوزی هم عمدی نبوده، بعد از این برنامه برای بازدید میدانی به منطقه می‌روم.

استاندار گیلان بیان کرد: از شما انتظار دارم در بحث پسماند و تفکیک از مبدا جدی‌تر ورود کنید، از شهرداران و دهیاران موفق در این بخش قدردانی می‌کنیم. پهنه پسماند سراوان به اندازه ۴۰ سال کار دارد و متاسفانه تا پیش از این به علت عدم ثبات مدیریت شهری ساماندهی آن پیشرفتی نداشت اما ساماندهی پهنه سراوان به ۸۵ درصد رسیده است، الان ساماندهی شیرآبه در سراوان مانده که بعد از تعیین پیمانکار آغاز می‌شود، کارها در حال انجام است پیگیر زباله سوز هم هستیم.

وی با بیان اینکه همه شهرها در بحث ساماندهی پسماند دست به کار شوند و معضل زباله را جدی بگیرند، ادامه داد: تصفیه خانه شهر صنعتی ۲۵ درصد پیشرفت دارد که ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است. در خصوص فاضلاب رشت هم کارهایی شروع شده و در حال پیگیری و انجام است.

عباسی تحقق اقتصاد دریامحور، اصلاح و اجرای طرح هادی روستایی، توسعه زیرساخت‌های برق و آب، توزیع عادلانه ثروت و اعتبار در همه شهرستان‌ها، اجرای طرح جامع شهری و روستایی را از دیگر اقدامات  در مسیر توسعه عنوان کرد و گفت: عملکرد دولت و شورا در کنار هم قرار گرفته، باید باهم به مردم خدمت کنیم، پس همصدا باشید و برای امیدبخشی به جامعه‌ای که هدف است بکوشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند