Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:32:52 GMT

افزایش ۳ تا ۷ درجه ای دمای هوای گیلان از فردا

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۱۳۷۷

افزایش ۳ تا ۷ درجه ای دمای هوای گیلان از فردا

ایسنا/گیلان مدیرکل هواسناسی گیلان، با بیان اینکه فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری است، گفت: انتظار داریم افزایش دمای سه تا هفت درجه سانتی گراد در نقاط مختلف گیلان به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها اتفاق بیفتد.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری است، اظهار کرد: وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق از دیگر پدیده های جوی طی امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دمای هوای رشت در گرم ترین و خنک ترین ساعات را به ترتیب ۳۰ و ۲۱ درجه سانتی گراد دانست و عنوان کرد: از فردا شاهد استقرار جوی پایدار در منطقه و افزایش محسوس دما خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری است، تصریح کرد: تقویت موج هوای گرم و پایدار، افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

دادرس ادامه داد: انتظار داریم افزایش دمای سه تا هفت درجه سانتی گراد در نقاط مختلف گیلان به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها اتفاق بیفتد.

وی از روند افزایشی دما تا روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و یادآور شد: افزایش دما همراه با افزایش رطوبت خواهد بود لذا تمهیدات لازم در بخش های مختلف کشاورزی از جمله باغداران، مرغداری ها، پرورش ماهی صورت گیرد.

وی از سالمندان و بیماران تنفسی و قلبی و عروقی و کودکان خواست در ساعات اتوج گرما از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و گفت: ارتفاع موج دریا طی امروز و فردا حدود ۵۰ سانتیمتر بوده که برای فعالیت های مرتبط ناسب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي افزايش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سامانه بارشی از فردا (پنج‌شنبه) در استان تقویت می‌شود، گفت: انتظار می‌رود با تقویت سامانه بارشی در استان، شاهد بارش‌های رگباری در مناطق مختلف این منطقه باشیم.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری و رعد و برق بیشتر در مناطق نیمه غربی و جنوبی استان رخ خواهد داد، افزود: با وجود اینکه آسمان زنجان تا حدودی ابری است اما از بعد از ظهر امروز شاهد وزش باد و بارش خفیف باران در ارتفاعات خواهیم بود.

این مسوول با تاکید بر اینکه روز جمعه هفته جاری بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش‌بینی شده، هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان طی روزهای آینده هوای خنک‌تری را نسبت به شرایط امروز تجربه خواهند کرد، ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۸ و ۲۷ درجه، ابهر ۸ و ۲۶ درجه، خرمدره ۹ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۳۱ درجه، قیدار ۷ و ۲۳ درجه، سلطانیه ۵ و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6093797

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت