Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@23:23:42 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، دوشنبه، ۱۶ تیر ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۱۶۱۱

‍‍‍‍‍‍

ادامه تلاش بارسلونا و رئال مادرید با پیروزی مقابل حریفان، برای قهرمانی در لیگای اسپانیا، مهمترین عنوان این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، *در چارچوب هفته سی و چهارم این رقابت‌ها، تیم صدرنشین رئال مادرید با یک گل در زمین بیلبائو به پیروزی رسید و با ۷۷ امتیاز، جایگاه خود را تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل رئال را سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
بارسلونای رده دومی هم ۴-۱ میزبانش ویارئال را مغلوب کرد و با ۷۳ امتیاز در رقابت قهرمانی با رئال باقی ماند. لوئیس سوارز، آنتوان گریزمان، آنسو فاتی و پائو تورس - بازیکن حریف برای بارسا در این بازی گلزنی کردند، جرارد مورنو هم تک گل ویارئال را به ثمررساند.
در دو بازی دیگر، اسپانیول در خانه با یک گل به لگانس باخت و اوساسونا و ختافه بدون گل مساوی شدند.
در آخرین بازی‌های این هفته، امشب، لوانته با سوسیداد و سویا با ایبار دیدار می‌کنند.

در ادامه هفته سی ام رقابت‌های سری آ ایتالیا، دیشب اینتر رده سومی در جوزپه مئاتسا ۲ - ۱ به بولونیا باخت. موسی یووارا Musa Juwara و موسی بارو Musa Barrow برای بولونیا گلزنی کردند و تک گل اینتر را روملو لوکاکو به ثمر رساند، لوتارو مارتینز هم یک پنالتی اینتر را هدر داد.
در دیگر بازی‌های دیشب، ناپولی ۲-۱ از سد رم گذشت، برشا با دو گل بر ورونا غلبه کرد، کالیاری در خانه ۱- ۰ به آتالانتا باخت، فیورنتینا ۲-۱ بر پارما پیروز شد، سامپدوریا با ۳ گل اسپال را شکست داد و اودینزه و جنوا به تساوی ۲-۲ رسیدند.

هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس ادامه یافت و لیورپول - قهرمان زودهنگام رقابت‌ها با برتری دو به صفر مقابل استون ویلا ۸۹ امتیازی شد. سادیو مانه و کورتیس جونز Curtis Jones برای قرمز‌ها در این بازی گلزنی کردند.
در دیگر بازی‌ها، ساوتهمپتون با یک گل، تیم رده دومی منچسترسیتی را با شکست بدرقه کرد و دیدار نیوکاسل با وستهام ۲ - ۲ و برنلی با شفیلد یونایتد ۱-۱ مساوی خاتمه یافت.
امشب در آخرین بازی هفته، تاتنهام پذیرای اورتون است.

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت با درخشش مهاجم ایرانی خود ۴ به ۲ کراسنودار را شکست داد و ۴ هفته مانده به پایان مسابقات و به دلیل اختلاف ۱۳ امتیازی با لوکوموتیو مسکو، قهرمانی خود را در این رقابت‌ها مسجل کرد. سردار آزمون - زننده دو گل زنیت در این بازی بود.

*حاشیه‌های فوتبال جهان   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* سرمربی تیم ملی والیبال   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* وقت اضافه کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، 14 وسی ، عناوین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار ورزشی 14 وسی عناوین رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، با تداوم شرایط پایدار در منطقه، طی امروز و فردا (یکشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای نسبتاً قوی و ناپایدار از اواسط روز دوشنبه تا پایان هفته، جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که تا روز دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

وی گفت: از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6089921

دیگر خبرها

  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره