Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@20:29:29 GMT

جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۱۷۹۳

جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران

به گزارش اقتصاد آنلاین، "على عالى" در توضیح اطلاعیه منتشر شده در خصوص وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران براى سال ٩٩ گفت: از تاریخ 1399/04/15 لغایت پایان روز 1399/04/21 آن دسته از خبرنگاران که وضعیت "در حال بررسی" در روبروی اسم شان نمایش شده است مهلت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه ی « تهران من » ( بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران )نسبت به ویرایش و بارگذاری مدارک لازم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید بر اینکه نمایش وضعیت "در حال بررسی" در روبروی اسم خبرنگاران محترم صرفا به معنی نقص مدرک یا مدارک می باشد، تصریح کرد: نمایش این وضعیت به معنای تایید و یا عدم تایید نام خبرنگاران در سهمیه سال 99 نیست .

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با بیان اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران تا اعلام رسمی سهمیه های جدید در سال 99 دارای اعتبار است گفت: پایان زمان اعلام شده (21 تیر ماه ) صرفا پایان امکان ویرایش و تکمیل مدارک در سامانه است و به منظور لحاظ شدن سهمیه های جدید خبرنگاران نمیباشد .

عالی تاکید کرد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوى کمیته ای ٧ نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک ٢ نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتى وزارت فرهنگ و ارشاد، انجمن صنفى روزنامه نگاران استان تهران ،انجمن صنفى رسانه هاى غیر دولتى و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتى ایران در حال انجام است و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک در پایان خاطرنشان کرد: پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیط مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

پربیننده ترین پشت‌بام‌ها شبی 50هزار تومان اجاره داده می‌شوند! شرایط دریافت وام 6میلیونی تاکسیرانان بررسی گلایه‌ مردم و رانندگان از عملکرد اسنپ و تپسی/افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی چه تاثیری بر تقاضای تهرانی‌ها دارد؟ آخرین جزییات از انفجار مرگبار شمال تهران +عکس حریق کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی کنترل شد +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران طرح ترافیک طرح ترافیک خبرنگاری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت طرح ترافیک خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز