Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نجاتی دوبنده پوش قمی تیم ملی کشتی فرنگی ایران که موفق به کسب سهمیه رقابت‌های المپیک توکیو شده است در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط کرونایی و تعطیلی تمرینات تیم ملی گفت: برای کسی که بخواهد موفقیت کسب کند و نتیجه بگیرد توقف معنایی ندارد حتی در این روزها که تمرینات تیم ملی به خاطر شرایط موجود و بیماری کرونا تعطیل است به صورت مداوم و شخصی تمرین می‌کنم و به طور مرتب با کادر فنی تیم ملی و در رأس آن محمد بنا سرمربی تیم کشورمان تلفنی در ارتباط هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به کسب دو مدال در سال ۲۰۱۸ و اعتماد سرمربی تیم ملی گفت: پاسخ اعتماد محمد بنا سرمربی تیم ملی را با کسب سهمیه المپیک دادم و توانستم موفقیت بزرگی را کسب کنم و اکنون برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی در المپیک کشتی گیران باید در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند و پس از آن در یک رقابت بین المللی حضور یابند. پس از آن نفرات برتر هر وزن در انتخابی نهایی به میدان می‌روند که من از این مرحله به رقابت می‌پردازم.

نجاتی در پایان با تشکر از حمایت‌های رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم پس از کسب سهمیه المپیک گفت: امیدوارم بتوانم با موفقیت در المپیک زحمات چندین ساله تمامی مربیانم را جبران و برای ایران عزیز افتخارآفرینی کنم.

کد خبر 4967012

منبع: مهر

کلیدواژه: قم علیرضا نجاتی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا دهه کرامت استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند ماه شایعه و گمانه‌زنی درباره جانشین ‏یورگن کلوپ در لیورپول بالاخره به پایان رسید و گزینه‌ای که در ‏روزهای اخیر از او به‌عنوان گزینه اصلی لیورپول یاد می‌شد تایید کرد ‏که به‌زودی سکان هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد. ‏

به گزارش ورزش سه، آرنه اسلوت، سرمربی فعلی فاینورد، تایید کرد که دوست دارد به ‏لیورپول برود و مذاکرات بین او و باشگاه در حال حاضر در جریان ‏است. اسلوت برای اینکه خیال همه را راحت کند گفت اطمینان دارد ‏که سرمربی بعدی لیورپول او خواهد بود.
این مربی هلندی که با شبکه ای‌اس‌پی‌ان گفت‌وگو می‌کرد گفت: "می‌توانم این را بگویم که دو باشگاه در حال مذاکره هستند و من در ‏اتاق انتظارم. ولی برای خودم روشن است که دوست دارم به لیورپول ‏بروم. من حالا منتظر توافق نهایی دو باشگاه هستم ولی اطمینان ‏دارم که کار تمام خواهد شد. در حال حاضر دو باشگاه در حال ‏چانه‌زنی هستند و من به‌عنوان چهره اصلی این ماجرا باید به این ‏احترام بگذارم. در روزهای آینده همه چیز روشن‌تر خواهد شد". ‏

اسلوت که از سال 2021 هدایت فاینورد را بر عهده گرفته با این تیم ‏چند جام قهرمانی به دست آورده است. پیش از این از او به‌عنوان ‏گزینه هدایت لیدز یاد می‌شد ولی در روزهای اخیر نام لیورپول به ‏عنوان خواهان این مربی هلندی مطرح شد. ‏

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899636

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک