Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خادم سیدالشهدا تاکید کرد: شرکت نیشکر خوزستان در تامین موادضدعفونی و الکل در سطح کشور برای ضدعفونی شهرها و استفاده مردم موفق عمل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار احمد خادم سیدالشهدا» ظهر امروز (دوشنبه ۱۶ تیر) در حاشیه بازدید شرکت نیشکر امام خمینی و کارخانه لوح سبز جنوب نیشکر خوزستان (تولید ام دی اف) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جهش تولید، کارکنان و مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب مصمم به افزایش تولید هستند که از نزدیک این شور و اشتیاق را مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور این چنین کارخانه‌ها را با این وسعت حجم تولید و صادرات این محصولات برای خوزستان مهم دانست و افزود: این موارد برای ما بسیار با ارزش است و قطعا تعاونی‌های شرکت‌های چوب خوزستان می‌توانند از این دستاوردهای استان به خوبی بهره ببرند به همین جهت دعوت می‌کنیم تا از نزدیک این کارخانه را بازدید کنند چراکه کیفیت چوب این کارخانه از چین و ترکیه بالاتر است.

 

وی ضمن قدردانی از شرکت نیشکر خوزستان در تامین موادضدعفونی به خصوص الکل در سطح کشور و خوزستان تصریح کرد: این شرکت همکاری شایسته‌ای با ما در زمینه تامین مواد ضدعفونی کننده و الکل داشتند و ما توانستیم مکان‌های دوردست و مناطق محروم در استان‌های قم، مازندران، خوزستان، کهگیلویه‌وبویراحمد و لرستان که مسئولیت ضدعفونی آنها را برعهده داشتیم، ضدعفونی کنیم.

 

سردار خادم سیدالشهدا در پایان یاد آور شد: با تامین الکل و مواد ضدعفونی، توانستیم کمک شایانی به ضدعفونی معابر، اماکن و سطوح داشته باشیم و همچنین استفاده مردم از الکل را تامین کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت نیشکر خوزستان تولید ام دی اف نیشکر خوزستان شرکت نیشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان