Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان مورینیو پنجشنبه هفته گذشته با نتیجه سه بر یک برابر تیم تحت هدایت «کریس وایلدر» متحمل شکست شدند و آرسنال با انتشار صحنه‌های کلیدی پیروزی خود برابر شفیلد در جام حذفی، در فیسبوک نوشت: شکست دادن شفیلد یونایتد در برامال لِین کار آسانی نیست.

مورینیو در واکنش به این پست گفت: فکر می‌کنم اگر آنها صدرنشین لیگ بودند یا در بهترین شرایط خود برای پیوستن به جمع چهار تیم بالای جدول می‌جنگیدند، از مشکلات دیگران خوشحال نمی‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شما زمانی از مشکلات دیگران لذت می‌برید که خودتان هم به دردسر افتاده باشید. در مجموع این کنایه بیشتر در مورد خود آنها است؛ آنها چیز زیادی برای جشن گرفتن ندارد و برای این کار از هر فرصتی استفاده می‌کنند.

سرمربی تاتنهام ادامه داد: آنها در جدول شرایط مشابهی با ما دارند. دوست ندارم باشگاه را به یک پست یا توییت مرتبط کنم؛ شاید حق با من باشد شاید هم این‌طور نباشد اما شخصی که چنین کلیپی را منتشر کرده، احتمالا تصمیم شخصی گرفته است. معتقدم این حرکت، از سوی «میکل آرتتا» یا «گرانیت ژاکا» یا کاپیتان دیگر این تیم انجام نشده است بلکه این پست را کسی منتشر کرده که سه ماه از خانه دورکاری کرده و هیچ مشکلی نداشته است. به هرحال منتظر آنان هستیم.

مورینیو اضافه کرد که وی از اینکه تیمش در شکست در برامال لین شور و اشتیاق نداشته، آشفته و آزرده شده است؛ شکستی که امیدهای اسپرز را برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان کمرنگ کرد.

اسپرز امروز (دوشنبه) از اورتون میزبانی می‌کند و سپس یکشنبه هفته آینده به مصاف تیم شمال لندنی آرسنال خواهد رفت.

برچسب‌ها خوزه مورینیو فیس بوک آرسنال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزه مورینیو فیس بوک آرسنال خوزه مورینیو فیس بوک آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سید مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 6087295

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس