Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:45:42 GMT

کسب سه رتبه برتر کشوری توسط جامعه کتابخوان نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۱۷۹

کسب سه رتبه برتر کشوری توسط جامعه کتابخوان نهاوند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند گفت: در جریان مسابقات سراسری کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، سه نفر از کتابخوانان نهاوند موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

 میلاد امینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: این مسابقات به منظور ترویج این فرهنگ با همکاری ستاد امر به معروف از ابتدای بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرود: منبع این مسابقه، کتاب "فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر" بود که به طور کامل در بستر فضای مجازی ارائه و مسابقات نیز به صورت آنلاین برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند افزود: در پایان مسابقات، از سوی دبیرخانه مسابقه از استان همدان ۱۰ برنده نهایی معرفی شدند که سه نفر آن ها از شهرستان نهاوند هستند.

وی با اشاره به برگزیدگان شهرستان گفت: زرنگار سوری از اعضای کتابخانه شهید حیدری برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس شد و سمانه سلگی از کتابخانه امیرالمؤمنین(ع) و مریم کریم خانی از کتابخانه شهید قدوسی فیروزان هر یک مبلغ یکصد هزار تومان دریافت کردند.

انتهای پیام/ 3140 /

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی فرهنگ امر به معروف امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!