Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی بهار امسال نزدیک به ۱۷ هزار وسیله نقلیه سنگین در آذربایجان‌غربی به مراکز معاینه فنی مراجعه و از این تعداد، حدود ۱۵ هزار دستگاه کارت معاینه فنی خود را دریافت کرد.

وی اضافه کرد: ۴۸۳ نزدیک به ۲ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین نیز که در این آزمایش‌ها رد شده برای بهبود شرایط و حل مشکلات فنی به مراکز مجاز عودت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی بیان کرد: معاینه فنی خودروهای سنگین با همکاری ۶ مرکز در استان انجام می‌شود که هر کدام از این مراکز به طور متوسط در هر هفته میزبان حدود ۲۵۰ خودرو است.

شکری اضافه کرد: عمل نکردن صحیح سیستم ترمز بیشترین علت ردی معاینه فنی در کامیون ها و کشنده ها را شامل می شود و میزان آلایندگی و تست ظاهری اطراف بدنه خودرو از دلایل دیگر عدم قبولی این وسایل نقلیه در معاینات فنی است.

آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان هشت‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر را راه‌های روستایی تشکیل می‌دهد.

این استان یکی از استان‌های فعال در برقراری مسیر جاده‌ای با دیگر استان‌های کشور و کشورهای همسایه به شمار می‌رود به طوری که روزانه دهها اتوبوس از ارومیه و دیگر شهرهای استان، مسافران را به استان های دیگر جابجا می‌کنند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه مرکز معاینه فنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه مرکز معاینه فنی آذربایجان غربی ارومیه مرکز معاینه فنی آذربایجان غربی معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون مبارزه با عوامل خسارتزا در سطح ۲۴۶ هزار هکتار از مزارع غلات استان انجام شده است که ۲۶۱ هکتار آن مربوط به بیماری برگی زنگ زردگندم است.

فرشته صادقی نسب افزود: باتوجه به شرایط جوی مناسب برای ایجاد وگسترش بیماری برگی بویژه زنگ زرد گندم در مزارع غلات استان، لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، درصورت مشاهده بیماری هرچه سریع‌تر اطلاع رسانی لازم را در خصوص  کانون کوبی و سمپاشی  مزارع با سموم توصیه شده به کشاورزان انجام دهند.

صادقی نسب اظهارکرد:  با توجه به نقش بیماریها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه  بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری شود.

صادقی نسب اضافه کرد: عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام  می گیرد.

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود