Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، نشست محمدباقر قالیباف با حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت روز دوشنبه برای هم‌اندیشی در حوزه اقتصادی و پیگیری حل مشکلات ارزی در کشور برگزار شد.

قالیباف دراین نشست برضرورت تشکیل جلسه مشترک بین روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و مسوولان اقتصادی دولت به منظور رفع مشکلات ارزی کشور، حمایت از صادرکنندگان و ورود ارز حاصل از صادرات به چرخه بازار تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخه تولید و صادرات غیرنفتی باید رونق پیدا کند، افزود: با توجه به افزایش نرخ ارز باید شرایطی فراهم شود که از صادرکنندگان کالاهای غیرنفتی حمایت شده و برای حل مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی شود تا ارز حاصل از صادرات وارد چرخه بازار شود.

 در جلسه علنی روز گذشته - یکشنبه- مجلس شورای اسلامی مدرس خیابانی از مشخص شدن برش استانی و بخشی برنامه کاهش ارزبری ۳.۲ میلیارد دلاری در سال ۹۹ خبر داد و گفته بود: در کشور ۱۳ هزار طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد وجود دارد که چهار هزار مورد از این طرح‌ها پیشرفت بیش از ۸۰ درصد داشته و با شکل دادن پویش "تولید و تداوم امید" هر هفته ۲۰۰ مورد از این طرح ها راه اندازی می شود.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی به صادرات ۹ میلیارد دلاری کالاهای بخش معدن و صنایع معدنی در سال گذشته اشاره کرده بود و از برنامه‌ریزی برای صادرات ۱۰.۵ میلیارد دلاری در سال جاری خبر داد.
 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: قالیباف صادرات تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در دیدار با سرپرست و پرسنل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از جامعه کارگری شهرستان دیلم با تبریک هفته کار و کارگر گفت: همه کارگران زحمتکش امروز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات نقش بسزایی دارند.

فرماندار دیلم افزود: چرخه اقتصادی و تولید کشور وابسته به قشر کارگر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم اظهار داشت: زحمات دستان پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد امورات جامعه نیز پیشرفت نخواهد کرد و پاسداشت خدمات کارگران یک امر مهم است.

کارگران حاضر در این نشست به بیان نظرات خود پرداختند و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با فرماندار مطرح نمودند.

در پایان فرماندار دیلم به پاس زحمات این قشر زحمتکش و خدوم از آنها قدردانی کرد.

کد خبر 6088496

دیگر خبرها

  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند