Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@10:46:35 GMT

کنایه سنگین راموس به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۳۱۳

کنایه سنگین راموس به بارسلونا

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید و زننده تک گل پیروزی بخش در مقابل بیلبائو با رسانه ها صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

راموس در مورد گلزنی و پیروزی رئال مادرید مقابل بیلبائو گفت :

” سه امتیاز خیلی مهم را کسب کردیم. بازی در زمین بیلبائو همیشه مشکل است. یازده فینال پیش رو داشتیم که سعی کردیم مرحله به مرحله حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحال هستیم. سه امتیاز کلیدی را کسب کردیم تا به بارسلونا فشار وارد کنیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد. این لالیگا را می خواهیم و از اولین لحظه این را دید. هر بازی یک فینال است و نمی توان همه بازیها را با نتیجه سه بر صفر برد.”

راموس در این باره که برای دومین بازی پیاپی پنالتی سه امتیازی برای رئال زده هم صحبت کرد:

” برایم سه امتیاز بازی مهم بود و فقط به همین اهمیت می دادم. به خوبی خودم را آماده پنالتی زنی در چنین شرایطی کرده ام و خوشحالم که باعث کسب سه امتیاز شده است. برای من عناوین تیمی مهمتر هستند. اگر به دنبال عناوین فردی بودم به سراغ تنیس می رفتم اما فوتبال یک ورزش تیمی است و کل تیم در آن نقش دارند.”

راموس در صحنه جنجالی بازی و خطای غیرعمد خود روی گارسیا که توسط داور گرفته نشد هم صحبت کرد:

“فکر می کنم که کمی پای گارسیا را لگد کردم اما حقیقت او را ندیدم چون به پشت حرکت می کردم و این نباید تعیین کننده بود. توپ در آن صحنه نبود. برایم بحث های داوری مهم نیست. نه ما لالیگا را به خاطر داوری می بریم و نه دیگران به خاطرش ان را از دست می دهند. بهتر است که آنهایی که مرتکب اشتباه شده اند در تیم خودشان به دنبال ایرادها بگردند (اشاره به بارسلونا) آنها باید به ترکیبشان و بازیکنانشان نگاه کنند. داوران برای کمک کردن درون زمین هستند. گاهی تصمیم های درستی می گیرند و گاهی نه. فکر نمی کنم که تصمیم های آنها عمدی باشد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بحث و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال در لالیگا مطرح شده است. 

رئال که فردا ساعت 17:45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد بارسا در زمین خیرونا (ساعت 20) امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نبود رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار می‌کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است و از سوی دیگر فاصله زمانی تا بازی بارسا-خیرونا نیز مشکل ساز است.

مارکا نوشته است که باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی نیز جشنی در میدان سیبلس برگزار نشود و به این ترتیب بازیکنان بعد از اتمام بازی با کادیز راهی منزل خود خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!