Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، میثم زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی برجلوگیری  از تعطیلی و اتلاف سرمایه‌گذاری‌های کشور، اتمام حجتی برای تمامی دستگاه‌های اجرایی است که به هیچ عنوان قرار نیست هیچ واحد تولیدی تعطیل شده و همواره تعطیل بماند. به همین دلیل با توجه به اختیارات استاندار و کارگروه استانی، ضرورت دارد واحدهای تولیدی تعطیل شناسایی و اقدامات لازم برای راه اندازی مجدد آنها صورت گرفته تا کشور از ظرفیت تولید و اشتغال واحدهای تعطیل نیز بهره مند گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی در ادامه عنوان داشت: اگر دستگاه یا بانکی به مصوبات کارگروه استانی تمکین نکند، از مراجع قضایی می‌خواهیم که به این مسائل ورود کنند و ان شاء ا... با کمک مرجع قضایی حداکثر تلاشمان را در رفع موانع تولید به کار خواهیم گرفت.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیرامون بخشودگی جرایم مالیاتی و تامین اجتماعی اضافه کرد: هفته گذشته در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوبه‌ای را گذرانده‌ایم که ان شاء ا...  با کمک شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور تصمیم گیری نهایی برای بخشودگی جرایم بدهی تامین اجتماعی واحدهای تولیدی و تمامی کارفرمایان مشروط بر اینکه تولید و اشتغال را تا پایان سال 99 حفظ نمایند صورت خواهد پذیرفت.

زالی افزود: در موضوع مالیات هم مصوبات خوبی در ستاد کرونا به تصویب رسید که در حال پیگیری است. این مصوبات پابرجاست، اما اختلاف نظری با سازمان امور مالیاتی در ماده 167 وجود دارد که ان شاالله در تلاشیم تا آن را رفع کنیم. مصوبه دیگری نیز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسید که واحدهایی که اشتغال خود را در سال 99 حفظ نمایند مشمول کاهش 5 درصدی نرخ عملکردی مالیات، به عنوان مشوق خواهند شد که البته این موضوع نیز منوط به تصویب نهایی در جلسه سران قواست.

زالی در پایان در مورد برنامه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای واحدهای تعطیل سراسر کشور در سال جهش تولید اضافه کرد: بیشترین مشکلات ما مربوط به سیستم بانکی، سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی است که در حال تعامل با این سه ارگان هستیم تا بتوانیم نسخه واحدی را برای تمامی واحدها در نظر بگیریم که امیدواریم با تعامل با دستگاههای ذیربط فضای عمومی تولید بهبود یابد.

پربیننده ترین قیمت گذاری زنجیره فولاد امروز تعیین تکلیف می‌شود/ کمیسیون اقتصاد کلان اتاق ایران درصدهای افزایش قیمت را اعلام می‌کند سیگار هم رجیستری می‌شود افزایش تولید خودرو بعد از تحریم‌ها تاکیدات رهبر انقلاب بر جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی، اتمام حجتی برای تمام دستگاه‌هاست

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اشتغال حمایت از تولید رهبر معظم انقلاب واحدهای تولیدی تولید داخلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران