Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@16:43:32 GMT

حمایت علمای بحرین از آیت الله سیستانی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۶۵۷

علمای بحرین با حمایت از آیت الله سیستانی، اقدام نشریه سعودی در توهین به وی را محکوم کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  علمای بحرین در بیانیه‌ای شدیداللحن اهانت گناه آلود فتنه گرانه روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" به شخصیت سید علی سیستانی که بزرگترین شخصیت عراقی، برقرارکننده امنیت، تاج حاکمیت و استقلال این کشور است را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این علما در بیانیه خود تاکید کردند، سید علی سیستانی و نقش رهبری ایشان در مرجعیت عالی شیعیان جهان قله استوار علم و فضیلت، پاکی و تقوی و تلاش برای وحدت امت اسلامی و منافع آن با تمام طوایف و مذاهب آن است.

این علمای دینی افزودند، آیت‌الله سیستانی از حقوق و آزادی و عزت همه انسان‌ها چه عربی، چه اعجمی، چه سیاه و چه سفید، چه این طایفه و آن طایفه حمایت می‌کند و دلیل این مساله فتوای بزرگ ایشان برای جهاد علیه غده شر داعشی بود که بشریت در جهان را تهدید می‌کند.

این علما اظهار کردند: این فتوا عراق، حاکمیت و وحدت آن را در برابر طرح آمریکایی- صهیونیستی و نیز عزت عراقی‌ها چه اهل سنت، چه شیعه، چه کرد و عرب را حفظ کرده است.

این شخصیت‌های دینی در ادامه بیانیه خود آورده‌اند، پیش بینی می‌شد تیر ناامیدان شکست خورده مفلس و بوق و کرنای آنها، ایشان را نشانه بگیرند، چراکه آن‌ها براساس فتنه و خدمت به دشمنان امت و دشمنان نمادها، رهبران و مراجع عظام زندگی می‌کنند.

علمای بحرینی تاکید کردند، تمام تلاش‌های دشمنان امت و دار و دسته آن‌ها و صداهایشان همواره شکست خورده‌اند به طوریکه عراق و تمام آزادگان هر چه بیشتر وحدت و انسجام پیدا می‌کنند و این اهانت حقارت‌بار که پست بودن صاحبان‌شان را نشان داد تنها به وحدت و همبستگی ملت عراق و امت اسلام افزود و باعث شد آن‌ها بیشتر پشت مرجعیت عالی شیعه و پشت حاکمیت و استقلال امت اسلام و وحدت آن را بگیرند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد