Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان ارسنجان گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا تنها بیمارستان این شهرستان نیاز مبرم به کسپول اکسیژن دارد.

اسماعیل اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس در ارسنجان وجود خیران را یکی از ظرفیت‌های مهم این شهرستان دانست و اظهار داشت: اخیراً ۳۵ عدد کپسول اکسیژن ۲۰ لیتری مانومتر از سوی خیر نیک‌اندیش عباسقلی ابراهیمی  به بیمارستان ولی‌عصر (عج) این شهرستان اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این تعداد کپسول جوابگوی نیاز بیماران نیست، افزود: از خیران تقاضا داریم تا با دستان سخاوتمند خویش گره‌گشای مشکلات درمانی این شهرستان باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارسنجان ادامه داد: این کپسول‌ها به بیمارستان ارسنجان اهدا شده و از جمله تجهیزات کاملی به شمار می‌رود که از امروز در اختیار بیماران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان بخش‌های بستری به شدت با کمبود کپسول اکسیژن روبه‌رو است، تاکید کرد: مبلغ هزینه شده برای خرید کپسول‌های اکسیژن  اهدایی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) ۴۰۰میلیون ریال است.

اسکندری با اشاره به اینکه به دلیل افزایش بیماری‌های ریوی، تقاضای بالایی از سوی مردم برای امانت گرفتن کپسول وجود دارد، خاطرنشان کرد: نیاز مبرم به اهدای کپسول اکسیژن با توجه به تقاضای بالای شهروندان احساس می‌شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی بیمارستان جدید ارسنجان اشاره کرد و گفت: این بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بخشی از نیازهای درمانی ارسنجان را برطرف می‌کند.

وی همچنین به آمار کرونایی‌های این شهرستان نیز اشاره کرد که تاکنون ۵۸ نفر بوده و از این تعداد ۳۸ نفر بهبود یافته و ۱۹ نفر نیز تحت درمان قرار دارند. 

اسکندری عنوان کرد: یک بیمار کرونایی نیز در شهرستان ارسنجان جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بیماران اکسیژن درمان کرونا کپسول اکسیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار