Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، غفور قاسم پور اظهارداشت: طبق تصمیم ستاد استانی و با توجه به قرارگرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت صنوف و مراکز پرخطر  و در معرض خطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل است. 

وی افزود: فعالیت کلیه مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل؛دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها، باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد، مصلی‌ها، باشگاه های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی و آبی ، باشگاه‌های ورزشی سالنی، به مدت یک هفته تعطیل می‌باشد و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می‌شود. 

فرماندار کرج بیان کرد: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج می‌باشد که پیش تر اطلاع رسانی شده است. 

قاسمپور عنوان کرد: اجرای قوانین و پروتکل‌ها برای همه یکسان است و لذا طبق تصمیم ستاد ملی و استانی، صنوفی مرتبط با مواد غذایی در صورتی که تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند فعلا مشمول اعمال محدودیت نخواهند شد. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین تشدید‌ها مربوط به صنوف پرخطر، ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز تجمع و سرپوشیده می‌باشد. 

معاون استاندار تصریح کرد: جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان کرج به فراخور پایش وضعیت و شرایط شیوع و انتقال بیماری کرونا، اطلاع رسانی خواهد شد.

پربیننده ترین رتبه‌بندی معلمان به کجا رسید؟ همسر کیم کارداشیان رقیب ترامپ و بایدن شد +عکس استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به کجا رسید؟ چرا سرایداران در آموزش و پرورش رتبه بندی نمی‌شوند؟ نیم صفحه اول روزنامه‌های امروز +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرج ویروس کرونا کرونا شیوع کرونا فاصله گذاری اجتماعی اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی و پیگیری بهبود وضعیت ساختمان های ناایمن اراک اظهار کرد: در شهر اراک ۱۰ ساختمان بشدت پرخطر و ناایمن شناسایی شدند که یکی از این موارد مسکونی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: به تازگی بهره برداران در هنگام ساخت و ساز شناسنامه ساختمان را نصب نمی کنند درحالی که جزء اصول اولیه بوده است.

خیرمند افزود: تنها نظارت بر ساختمان های ۳۰ سال قبل درست نیست و باید شهرداری اراک بر ساخت و سازهای سطح شهر نظارت کند.

پیگیری بهبود وضعیت ساختمان‌های ناایمن، دستور کار ویژه اداره کل استاندارد استان مرکزی

سرپرست معاونت ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان مرکزی نیز گفت: تصور اشتباهی که در خصوص ساختمان های ناایمن وجود دارد این است که تنها ساختمان‌های فرسوده، ناایمن هستند.

سید سعید شریفی با اشاره به ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، افزود: اداره کل استاندارد استان مرکزی با توجه به وظایف قانونی برخود، ورود به موضوع ساختمان های ناایمن شهر اراک را دستور کار ویژه قرار داده است.

وی ادامه داد: در خصوص بهبود وضعیت ساختمان های ناایمن، تعامل بین دستگاه‌های اجرایی موجب رفع مشکل خواهد شد.

کد خبر 6094018

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها