Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالیان از شناسایی ۱۲۱ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سید «محمد جمالیان» ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در ۲۴ساعت گذشته در استان مرکزی ۱۲۱ مورد جدید ابتلا شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: بر این اساس تعداد موراد ابتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۴ هزار و ۳۸۷ نفر رسیده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه از تعداد ۱۲۱ مورد جدید در استان ۲۸  مورد این بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند، اظهار کرد: این افراد تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

وی اضافه کرد: ۹۳ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

جمالیان با بیان اینکه تعداد فوتی ها در  ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد بوده است، ادامه داد: بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس به ۲۱۵ مورد رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک اضافه کرد: از مردم شریف استان تقاضا داریم که به توصیه های بهداشتی توجه  کنند و با در خانه مانده علاوه بر سلامتی خود و خانواده قطع کننده زنجیره کرونا بوده و به کادر درمانی نیز کمک کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکتر جمالیان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت در غزه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند