Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 -وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه علنی روز چهارشنبه هفته جاری مجلس گزارشی از وضعیت شیوع بیماری کرونا به نمایندگان مجلس ارائه می‌دهد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار جلسه علنی مجلس در روز چهارشنبه(18 تیر 99)، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نیز با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا، مقرر شده تا آقای نمکی وزیر بهداشت در جلسه روز چهارشنبه حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است در این جلسه، آقای نمکی وزیر بهداشت و درمان گزارشی از وضعیت شیوع بیماری کرونا و اقدامات این وزارتخانه و ستاد ملی مقابله با کرونا به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین در بخش دیگری از جلسه علنی روز چهارشنبه هفته جاری، قرار است گزارش کمیسیون تحقیق درباره پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون، منتخب مردم گچساران در مجلس قرائت شود.

سلیمی در پایان درباره نحوه رسیدگی به اعتبارنامه منتخب مردم گچساران در مجلس، در جلسه علنی روز چهارشنبه پارلمان، خاطرنشان کرد: اعتبارنامه آقای تاجگردون در این جلسه، پس از قرائت گزارش کمیسیون تحقیق، به رأی نمایندگان گذاشته می‌شود.

تسنیم:

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزیر بهداشت روز چهارشنبه جلسه علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا صباغیان نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در صحن علنی روز سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف جدول ۲۱ لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطالب خود را مطرح کرد گفت که ما جداول بودجه را که در صحن مجلس در حال بررسی است در سیستم نداریم.

بنابر روایت ایرنا، وی اظهار داشت: ما این موضوع را به بخش فنی مجلس هم گفتیم اما جداول در سیستم نمایش داده نمی‌شود بهتر است که ما ابتدا جداول را در سیستم داشته باشیم تا بتوانیم دقیق‌تر و بهتر تصمیم بگیریم و به عنوان موافق یا مخالف رای بدهیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901258

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد