Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه ‌‌و کنار استان ایلام گرد‌آوری‌ شده است و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته‌های مختلف ورزشی در ایلام تا اطلاع ثانوی تعطیل
مظفر علی شائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از تعطیلی تمام رشته‌ها و باشگاه‌های ورزشی ایلام خبر داد و گفت: برحسب مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا به علت شیوع و گسترش شدید کرونا ویروس و وضعیت قرمز استان ایلام، فعالیت در کلیه رشته‌های مختلف ورزشی و باشگاه‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: هرگونه تخلف و بازگشایی مکان ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان اعلام خواهد شد و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

بیشترین گروه سنی مبتلایان به کرونا در ایلام بین 20 تا 50 سال است

جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام به خبرنگاران گفت: ابتلا به کرونا ویروس در ایلام در شرایط بحرانی است‌ و این وضعیت هر چهار ساعت یک فوتی، به آمار فوتی‌های ایلام افزوده می‌شود و این وضعیت بسیار نگران‌کننده است.
وی ادامه داد؛‏ آمار در هر دو گروه زنان و‌ مردان نزدیک به هم است و بیشترین گروه سنی مبتلایان بین 20 تا 50 سال است که با اختلاف خیلی زیاد از سایر سن‌ها  دارند.
صادقی‌فر تصریح کرد؛ مبتلایان سن 20 تا 30 سال به‌سرعت در حال افزایش است وبش از 80 درصد فوتی‌ها حداقل دارای یک بیماری زمینه‌ای هستند.
وی افزود؛ زنان خانه‌دار، افراد فاقد شغل، افراد دارای شغل آزاد، کارکنان و کارگران بیشترین ابتلا به کرونا رادارند.

 

از گوشه‌وکنار ایلام| اعتبارات عمرانی پروژه‌های زیرساختی شهرستان هلیلان تأمین شداز گوشه‌وکنار ایلام|محدودیت در مناطق قرمز کرونا ایلام اعمال می‌شوداز گوشه‌وکنار ایلام|بیان واژه حقوق بشرتوسط آمریکا؛  تنها لفظی به منظور فشار بر ملت‌های دیگر است

سد معبر در خیابان‌های ایلام، تجاوز به حقوق شهروندی است

حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار عصر امروز در نشست خود با شورای شهر ایلام، سد معبر را معضلی اجتماعی دانست و گفت: سد معبر در خیابان‌های ایلام، تجاوز به حقوق شهروندی است.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام گفت: در امر مبارزه با سد معبر که موجب تضییع حق صاحبان کسب‌وکار می‌شود اقدام مؤثر به انجام برسانید.

کریمی تبار دومین معضل شهر ایلام را حضور متکدیان در چهارراه‌ها عنوان کرد و افزود: متکدیان چهره شهر را زشت کرده‌اند، با کمک دستگاه‌های حمایتی این پدیده زشت را در سطح شهر جمع‌آوری کنید.

وی توجه به فضاسازی شهری، کاهش بار ترافیکی به‌منظور کاهش آلودگی هوا، مصرف بنزین و جلوگیری از ترافیک‌های شهری را متذکر و یادآور شد: به حاشیه شهر نیز توجه کنید تا مردم ساکن در این نقاط که از سر نداری و ناچاری مجبور به سکونت در چنین مکان‌هایی هستند از خدمات درخورشان برخوردار شوند.

انتهای پیام/180/ی

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... از گوشه‌وکنار ایلام| اعتبارات عمرانی پروژه‌های زیرساختی شهرستان هلیلان تأمین شد از گوشه‌وکنار ایلام|۴۰۰ پرونده جهیزیه برای دریافت کمک هزینه ازدواج درایلام پشت نوبت هستند از گوشه‌وکنار ایلام|محدودیت در مناطق قرمز کرونا ایلام اعمال می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه وکنار ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • گوشه‌هایی از مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده بهلول (ع) خوی + تصاویر
  • عزاداری در سوگ امام ششم شیعیان در گوشه وکنار استان
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • گوشه‌هایی از طبیعت بهاری غرب استان اصفهان + فیلم و تصاویر