Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@22:49:36 GMT

اشکنازی: طرح الحاق به این زودی‌ها اجرا نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۴۹۴۶

 به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه رای الیوم چاپ لندن، گابی اشکنازی، وزیر خارجه اسرائیل به رسانه رسمی اسرائیل تاکید کرد، دولت اسرائیل هرگز ظرف روزهای آینده اعمال حاکمیتی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: این در دستور کار امروز و فردای دولت نیست.

دولت اسرائیل نشست‌های روز یکشنبه و دوشنبه خود را روی شیوع کرونا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکنازی درباره طرح‌های الحاق که احتمالا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده، گفت: نمی‌دانم اما می‌توانم بگویم وزارت خارجه ارزیابی‌های دیپلماتیک و وزارت دفاع (جنگ) ارزیابی‌های امنیتی خودشان را از اتفاقاتی دارند که تاثیرات عمیقی خواهند داشت.

این در حالی است که ده‌ها فلسطینی امروز تلاش شهرک‌نشینان برای چپاول اراضی فلسطینی در شمال کرانه باختری اشغالی را محکوم کردند.

ده‌ها فلسطینی در تظاهراتی به دعوت موسسات مقاومت در برابر شهرک سازی در اراضی شهرک بدیا در استان سلفیت در کنار شخصیت‌های سیاسی و فعالان شرکت کردند.

آنها با در دست داشتن پرچم‌های اسرائیل شعارهایی در محکومیت اشغالگری اسرائیل سر دادند.

ولید عساف، رئیس سازمان مقاومت در برابر دیوار و شهرک سازی گفت، اشغالگری اسرائیل از ۴۰ سال پیش برای چپاول زمین‌های فلسطینی تلاش می‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • بازی آمریکا با کارت «صلح ابراهیم»
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین