Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:48:11 GMT

استقلال به مجیدی اولتیماتوم داده است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۵۰۶۳

استقلال به مجیدی اولتیماتوم داده است؟

رییس هیات مدیره استقلال با تاکید بر اینکه سرمربی این تیم مورد حمایت قرار دارد، گفت: در خصوص اولتیماتوم به فرهاد مجیدی بحثی مطرح نشده و ما سرمربی تیم به طور کامل حمایت خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده در پایان جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال که عصر امروز دوشنبه برگزار شد در این مورد گفت: این جلسه به منظور حل مشکلات باشگاه پیرامون حواشی پیش آمده در خصوص کرونا تشکیل شد و مباحث مطروحه نیز به همین موضوع باز می‌گشت و در این جلسه هیچ بحثی در خصوص شفر یا استراماچونی و بدهی به این دو مربی سابق مطرح نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سرنوشت کخ و حجازی پیش روی مجیدی

خلیل زاده در خصوص ابتلای اعضای تیم به کرونا گفت: این را که همه می‌دانند بچه‌های ما کرونا گرفتند. چرا باید بازیکنی که کرونا گرفته دروغ بگوید؟ اگر اینطور نبود می‌رفتیم و با پارس جنوبی بازی می‌کردیم. مگر با فولاد بازی نکردیم؟ اما امروز گرفتار این ویروس هستیم و خیلی از بچه‌های ما در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی افزود: من خودم این بیماری را تجربه کردم و می‌دانم بیمار چه شرایط سختی را تجربه می‌کند. از روز نخست هم با برگزاری مسابقات مخالف بودم و بارها هم مصاحبه کردم اما مؤثر نشد.

رئیس هیات مدیره آبیها در خصوص نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی گفت: تکلیف این بازی را فدراسیون و سازمان لیگ باید مشخص کنند و حتی این که بازی بعدی ما چه می‌شود را هم سازمان لیگ باید مشخص کند.

خلیل زاده در خصوص اختلاف دو کارگزار باشگاه گفت: اختلافات رفع شده و کارگزار جدید که اتفاقاً بسیار هم توانمند است دارد با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و مشکلی از این بابت نیست.

وی با ابراز بی اطلاعی از برگزاری میهمانی با حضور ۵۰ نفر از اعضای استقلال در منزل مهدی قائدی، ادامه داد: در خصوص فصل آینده هم بحثی در جلسه هیأت مدیره مطرح نشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: چیزی در خصوص اولتیماتوم به فرهاد مجیدی نشنیده‌ام و ما از سرمربی تیم حمایت خواهیم کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم باشگاه استقلال فدراسیون مهدی قائدی ویروس کرونا استقلال اسماعیل خلیل زاده مهدی قایدی سازمان لیگ پارس جنوبی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی متوقف شد تا با توجه به تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان همچنان به فاصله پنج هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر شانس اول قهرمانی باشد.

استقلال از پنج بازی باقیمانده چهار بازی را در تهران برگزار خواهد کرد که این می‌تواند با توجه به حمایت‌های هواداران، استقلال را به قهرمانی سوق دهد اما این تیم همچنان درگیر اختلافات داخلی است. ساعت ۲۰ دیشب (چهارشنبه) و درست زمانی که فقط یک ساعت از پایان بازی استقلال و تراکتور گذشته بود، هیات‌مدیره ناقص و سه‌نفره باشگاه استقلال متشکل از حیدرزاده، افضلی و سمیعی جلسه‌ای را تشکیل دادند و در اقدامی عجیب در حالی که پنج هفته تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال فقط یک مرتبه قرار است تا پایان فصل از تهران خارج شود و شانس اول قهرمانی است، رای به برکناری مدیرعامل استقلال دادند.

البته یک عضو هیات‌مدیره‌ پنج‌نفره استقلال هنوز مشخص نشده و علی آقامحمدی، عضو دیگرش، در جلسات شرکت نمی‌کند. از طرفی با تغییر مالکیت باشگاه استقلال ممکن است خود این افراد تا آخر خرداد در هیات‌مدیره حضور داشته باشند و پس از پایان لیگ برتر از هیات‌مدیره باشگاه کنار گذاشته شوند. پس این تصمیم در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد؛ چرا که اگر به خاطر اختلاف بین خطیر و نکونام چنین تصمیمی گرفته شده، این اختلاف‌ها از ابتدای فصل بوده است؛ نه حالا که هیات‌مدیره در مهم‌ترین برهه فصل درباره آن تصمیم‌گیری کند. در نتیجه باید دلیل دیگری در پشت پرده این تصمیم وجود داشته باشد. البته این اتفاق مسبوق‌ به‌ سابقه بوده و یک بار هم زمان مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال، اعضای هیات‌مدیره یک کودتای شبانه دیگر را هم انجام داده و آجورلو را برکنار کردند!

پیگیری‌ها نشان می‌دهد دلیل برکناری خطیر پرداخت پول به بازیکنان پیش از بازی با تراکتور بوده است. ۵۰ میلیارد تومان با دستور مستقیم علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس - که مالکیت باشگاه استقلال را در اختیار گرفته - به حساب باشگاه واریز شد اما شهریاری و اعضای هیات‌مدیره اعتقاد داشتند این پول نباید قبل از بازی به بازیکنان پرداخت می‌شد و باید به عنوان پاداش به صورت کم‌کم واریز می‌شد که همین باعث بروز اختلاف شده و به همین دلیل مدیرعامل آبی‌ها را برکنار کرده‌اند.

کد خبر 848921 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • فصل جدید آبی
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس