Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@12:10:35 GMT

همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرایی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۵۴۷۷

همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرایی می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، محمد شریعتمداری در حاشیه وبینار بین‌المللی تجربه‌نگاری الگوهای بهبود کسب و کارهای تعاونی در کشورهای مختلف در وزارت کار درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: پیشنهاد مشترکی را با همکاری وزارت اقتصاد و دستور رییس‌جمهوری برای پرداخت بخشی از بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ماه پیش رییس جمهوری دستور دادند وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون در این زمینه اقدام موثری انجام دهند و پیشنهاد آن به هیات وزیران ارسال شده است که امیدواریم با تصویب آن گامی در جهت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برداشته شود.



 وی درباره احتمال افزایش مجدد دستمزد کارگران در نیمه دوم‌سال گفت: شورای عالی کار براساس قانون مکلف است سالیانه درباره دستمزد تصمیم گیری کند و این اقدام امسال انجام شده است و به صورت نیمه‌ای نیست. همواره در پایان سال درباره مزد تصمیم‌گیری می شود و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

شریعتمداری در عین حال درباره دستور رییس جمهوری برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا اظهار کرد : پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده به این صورت بود که ابتدا باید کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که به صورت مستقیم با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شدند و یا کسب و کارهایی که به طور طبیعی و قهری بعد از بروز ویروس مشکل‌دار شدند شناسایی شوند  بنابراین در گام اول شناسایی رسته‌ها و مشاغل زیرمجموعه بود که با همکاری سازمان تامین اجتماعی انجام شد و تمام کدهای کارگاهی در ۱۴  رسته مورد نظر با اطلاعاتی که از آنها در تامین اجتماعی وجود داشت در اختیار شرکت‌های اپراتور در وزارت ارتباطات قرار گرفت.

به گفته وزیر کار، با دستور رییس جمهوری در ارسال پیامک ها تسریع شد به نحوی که امروز همه واجدان شرایط تسهیلات کرونا پیامک دریافت کرده اند.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1407345

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد شریعتمداری حقوق و دستمزد بازنشستگی رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد