Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان طی آیینی و در دومین هفته از پویش افتتاح با شعار «هر هفته یک افتتاح» شهرداری کرمان، پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه به بهره‌برداری رسید.

شهردار کرمان، شامگاه دوشنبه شانزدهم تیرماه در آیینی که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در محوطه گنبد جبلیه برگزار شد، گفت: محوطه گنبد جبلیه، به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و با انجام اقداماتی از جمله کف‌ سازی، کاشت گل‌ و گیاه و باغچه، احداث آب‌نما و نورپردازی زیبا و در خور این بنای تاریخی، بهسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهران عالم‌زاده بیان کرد: برای اجرای این طرح، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایسنا سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان نیز در حاشیه بهره‌ برداری از این پروژه با اشاره به اینکه بهسازی محوطه گنبد جبلیه از ۳ ماه پایانی سال گذشته آغاز شد، افزود: علاوه بر نصب پایه‌ چراغ و تامین روشنایی محوطه گنبد، ساختمان گنبد جبلیه نیز به‌ طور کامل توسط شهرداری منطقه یک نورپردازی شده است.

محمدحسین مومنی یادآور شد: در بهسازی محوطه گنبد جبلیه، اقدامات لازم جهت مناسب‌ سازی فضا برای افراد دارای معلولیت نیز انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت مطلوب ساخت بوستان بلدالامین خاطرنشان کرد: ساخت این بوستان نیز رو به پایان است و به‌ زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

براساس این گزارش بوستان بلدالامین به‌ زودی در قالب پویش «افتتاح» و با شعار «هر هفته یک افتتاح» به بهره‌برداری خواهد رسید.

هفته گذشته نیز بوستان سراج و پروژه بهسازی میدان رسالت به‌عنوان نخستین طرح در پویش افتتاح با شعار «هر هفته یک افتتاح» به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری