Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@13:43:24 GMT

مرغ ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۵۶۸۹

مرغ ارزان شد

رویداد۲۴ براساس مشاهدات میدانی قیمت مرغ در برخی خرده فروشی‌های سطح شهر تهران حدود ۱۶هزار تا ۱۷هزار و ۵۰۰ تومان است. این در حالیست که حدود یک هفته تا ۱۰ روز پیش قیمت هر کیلوگرم مرغ به ۱۹ هزار و ۵۰۰تومان هم رسیده بود. ولی در حال حاضر با کاهش دو تا سه هزارتومانی مواجه شده است.
البته این کاهش قیمت دو تا سه هزارتومانی نیز برای مصرف کنندگان راضی کننده نیست و در بازدید میدانی از برخی خرده فروشی‌های سطح شهر تهران برخی از خریداران مرغ و محصولات پروتیینی گفتند که این کاهش قیمت تاثیر چندانی در قدرت خرید آن‌ها نداشته و قیمت‌ها همچنان بالاست، زیرا تا یک ماه گذشته آن‌ها مرغ را کیلویی ۱۲ تا ۱۳ هزارتومان خریداری می‌کردند، ولی حالا باید برای خرید یک کیلو مرغ ۱۷هزارتومان بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این راستا مهدی یوسف خانی _ رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اظهار کرد: امروز مغازه داران مرغ را ۱۶ تا ۱۶هزارو ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند و با احتساب ۱۰ درصد سود تا ۱۷هزارو۵۰۰ تومان به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: نرخ مصوب مرغ برای مصرف کننده ۱۵ هزارتومان با ۵درصد نوسان اعلام شده است یعنی بایستی مرغ در تهران برای مصرف کننده ۱۵هزارو ۷۵۰ هزارتومان باشد، ولی این قیمت در بازار پیدا نمی‌شود، زیرا تولیدکنندگان با قیمت مصوب مرغ را تحویل کشتارگاه‌ها نمی‌دهند و نهایتا کشتارگاه‌ها نیز نمی‌تواند مرغ را با نرخ مصوب به خرده فروشی‌ها عرضه کند.

یوسف خانی در پاسخ به این سوال که گفته شده واحد‌های مرغ فروشی که مرغ را بیشتر از ۱۵هزارتومان یعنی نرخ مصوب اعلام شده به فروش برسانند جریمه خواهند شد و آیا با وجود اینکه خود فروشندگان نیز مرغ را ۱۶ هزارتومان به بالا خریداری می‌کنند، این جریمه اتفاق می‌افتد یا خیر؟ گفت: برخی بازرسان در جریان این موضوع هستند که مرغ با نرخ مصوب در بازار نیست و ملاحظاتی را در این زمینه انجام می‌دهند، اما برخی واحد‌ها هم جریمه می‌شوند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، قیمت مرغ ، قیمت گوشت سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت مرغ قیمت گوشت نرخ مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلی بازار طلا، ارز و سکه همچنان مشاهده می‌شود که نرخ‌گذاری دلار در برخی از کانال‌های تلگرامی ادامه دارد به طوری که قیمت دلار در این کانال‌ها از صبح امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) با نوسان قیمت همراه بوده است.

بنابراین گزارش، باید اشاره کرد که قیمت دلار با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما از هفته گذشته تاکنون روند کاهشی به خود گرفته؛ طوری که با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریدار و فروشی در این بازار نیست.

طبق گفته‌ها، ثبات و آرامش در بازار ارز آزاد حاکم اما نرخ‌گذاری کانال‌های تلگرامی همچنان گریبان‌گیر این بازار است و بدون توجه به تعطیلی بازارها، هم‌اکنون در این کانال‌ها دلار به ۶۱ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

کد خبر 6096245 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)