Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@17:40:39 GMT

مرد همدانی بر اثر سقوط از ساختمان جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۵۸۵۰

مرد همدانی بر اثر سقوط از ساختمان جان باخت

کمالی گفت: عصر دیروز مردی 61 ساله در محله بنی هاشم همدان از طبقه سوم ساختمان در حال ساخت سقوط کرد و در دم جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کل پزشکی قاتونی استان همدان گفت: در 3 ماهه ابتدای سال ۹۸ پنج مرد و در مدت مشابه امسال یک مرد بر اثر حادثه کار جان خود را از دست داده اند که این نشان از کاهش 85 درصدی متوفیان ناشی از حوادث کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه در سال ۹۷ در مجموع ۳۸ مرد بر اثر حوادث ناشی از کار جان باختند، افزود: متوفیان حادثه کار در سال ۹۸، ۳۶ مرد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷، کاهش ۵.۲ درصدی داشته است.

وی در ادامه گریزی به آمار مصدومان حادثه کار زد و اظهار کرد: در 3 ماهه نخست سال ۹۹، 94 مرد و در مدت مشابه سال ۹۸، سه زن و ۶۹ مرد در مجموع 89 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار دچار مصدومیت شده اند که آمار نشان از افزایش 5.6 درصدی مصدومیت دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه سال ۹۷، ۱۰ زن و ۴۲۵ مرد در مجموع ۴۳۵ نفر در حادثه کار مصدوم شدند، ادامه داد: تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار سال ۹۸، ۱۷ زن و ۴۸۳ مرد در مجموع ۵۰۰ نفر است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن، ۱۴.۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی حوادث کار را از دو موضوع تشریح کرد و گفت: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.

کمالی سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد و یادآور شد: با رعایت نکات ایمنی می‌توان این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سقوط از ساختمان مدت مشابه حادثه کار بر اثر سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت گو با ایرنا ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد نیکویی گفت: این خبرنگار پیشکسوت سال‌ها در عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات فعالیت داشت.

حسین محمودی فر ادامه داد: مرحوم نیکویی نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی را در شهرستان محلات داشت.

مرحوم «حمید نیکویی» پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی در شهرستان محلات در سال‌های دفاع مقدس به عنوان خبرنگار جبهه وجنگ فعالیت داشت وی همچنین نمایندگی وخبرنگاری روزنامه جمهوری اسلامی درشهرستان محلات را عهده دار بود.

عضویت در هیات مدیره موسسات خیریه؛ حمایت از بیماران ام اس سرطانی مهر سلامت محلات، خیریه علوی، خیریه فاطمیه محلات (دارلایتام)، خیریه سالمندان حضرت رسول اکرم (ص) محلات از فعالیت‌های عام المنفعه مرحوم نیکویی بود.

دیگر خبرها

  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت