Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم با ریاست صدیقی بتوانیم افتخارات ووشو را تکرار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، محسن محمدسیفی قهرمان پرافتخار ووشوی کشور درمورد انتخاب امیر صدیقی به‌عنوان رئیس فدراسیون ووشو گفت: مسیر این رشته مشخص است و به طور حتم «امیر صدیقی» به‌عنوان رئیس جدید، راهی که دکترعلی‌نژاد هموار کرده را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدسیفی همچنین افزود: صدیقی جزو خانواده ووشو محسوب می‌شود. او ۱۳ سال در فدراسیون حضور داشت و در امور بین‌الملل فدراسیون فعالیت و با علی‌نژاد همکاری می‌کرد.

سیفی ادامه داد: انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو را به فال نیک می‌گیرم چرا که به طور حتم او مسیر‌هایی که علی نژاد هموار کرده تا ووشو به اینجا برسد را ادامه خواهد داد. امیدوارم با ریاست صدیقی بتوانیم افتخارات ووشو را تکرار کنیم.

قهرمان ووشو جهان در مورد شرایطش اظهار داشت: روزانه ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر می‌دوم تا آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم. روز گذشته علی نژاد اعلام کرد که تا پایان ۲۰۲۰ مسابقه‌ای وجود ندارد، اما به خاطر اینکه اضافه وزن نداشته باشم دو جلسه تمرین در روز را دارم.       انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو عنوان رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

کد خبر 6088730

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم