Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:53:56 GMT

آتش‌سوزی مهیب ناشی از تصادف دو تانکر سوخت در بندرخمیر+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۵۹۲۱

آتش‌سوزی مهیب ناشی از تصادف دو تانکر سوخت در بندرخمیر+فیلم

‍‍‍‍‍‍

در پی تصادف دو کامیون حامل سوخت در نزدیکی بندرخمیر، مسیر مواصلاتی بندرعباس به بندرخمیر برای ساعاتی مسدود و شعله‌های عظیمی از آتش و دود در این منطقه به هوا خاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  حوالی ساعت 18:15 عصر امروز برخورد دو دستگاه تانکر حامل سوخت مواد نفتی در مسیر بندرعباس به بندرخمیر موجب وقوع حریق گسترده در این محور مواصلاتی و آتش‌سوزی بزرگی در جاده مواصلاتی شد به طوری که تردد برای ساعاتی در این جاده متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت آتش به اندازه‌ای بود که واحدهایی از آتش‌نشانی بندرعباس، مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل و پالایشگاه‌های غرب شهر بندرعباس فورا به محل آتش‌سوزی اعزام و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

 

 

این آتش‌سوزی مهیب برای ساعاتی مسیر بندرعباس به بندرخمیر را که در مسیر اصلی کریدور جنوب قرار دارد، مسدود کرد و اکنون نیز این مسیر به منظور مهار سوخت باقی‌مانده کامیون‌ها بسته است تا عملیات مهار و جمع‌آوری سوخت به طور کامل انجام شود.

آتش‌سوزی حوالی ساعت 21 به طور کامل مهار شد و به گفته امینی‌زاده معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس، واحدهای مختلف آتش‌نشانی همچنان در محل حضور دارند.

علت سانحه توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی هرمزگان حریق گسترده آتش نشانی تانکر سوخت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم

در پی انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز ۴ نفر مصدوم شدند و به تعدادی خودرو خسارت وارد شد. موسی علیپور، شهردار منطقه ۲ تبریز یکشنبه شب با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب و تماس آنها با آتش، انفجاری رخ داد. وی افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به تعدادی از خودوهای پارک شده در حوالی محل حادثه، خسارت وارد شد. وی اظهار کرد: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد