Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:38:39 GMT

اولویت پرداخت کمک ودیعه مسکن با چه کسانی است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۵۹۵۰

اولویت پرداخت کمک ودیعه مسکن با چه کسانی است؟

باشگاه خبرنگاران جوان: اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جلسه ویژه ساماندهی مسکن تصریح کرد: رئیس جمهور بر همکاری همه دستگاه‎ها در پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن تاکید دارد.

او افزود: در جلسه ویژه ساماندهی مسکن مصوب شد، تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستاجران با اولویت جوانانی که تازه ازدواج کرده‎‌اند پرداخت شود. این افراد می توانند تسهیلات را از بانک ها دریافت و مسکن مورد نیاز خود را هرچه سریعتر از طریق این منبع مالی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی گفت: مقرر شد همه دستگاه ها به صورت پیوسته تلاش کنند و ساخت و اتمام واحدهای مسکن ملی را در دستور کار خود قرار دهند.

او با اشاره به اینکه کسانی که در صندوق پس انداز مسکن یکم سپرده دارند در اولویت برای دریافت واحدهای مسکونی مشارکتی قرار می گیرند گفت: مقرر شد این متقاضیان هرچه سریع تر از پروژه های مشارکتی یا پروژه هایی که توسط دستگاه های گوناگون با وزارت راه شهرسازی تفاهم نامه ساخت مسکن منعقد کرده اند بتوانند مسکن مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مصوبات دیگر مربوط به عوارض پروانه ساختمان توسط شهرداری ها بود افزود: شهرداری ها ۵۰ درصد هزینه عوارض پروانه ساختمانی را تخفیف می دهند .

اسلامی تصریح کرد: شرکت ها وسازنده هایی که کار مسکنی گذشته آنها خوب بوده و واحدهای مسکونی با کیفیتی تحویل داده و خوش نام هستند سیستم بانکی آنها را برای پرداخت تسهیلات در اولویت قرار می دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کمک ودیعه مسکن وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!