Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گوگل به‌تازگی فهرستی از قابلیت‌های اجباری و اختیاری اندروید 11 را برای تولیدکنندگان عرضه کرده است و آن‌ها باید برای ادامه همکاری با گوگل از این فهرست پیروی کنند. گوگل به‌تازگی فهرستی از قابلیت‌های اجباری و اختیاری اندروید 11 را برای تولیدکنندگان عرضه کرده است و آن‌ها باید برای ادامه همکاری با گوگل از این فهرست پیروی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، اندروید 11 به‌زودی برای بسیاری از دستگاه‌های جدید اندرویدی عرضه خواهد شد اما باید به یاد داشت که برخی از قابلیت‌های این نسخه از سیستم‌عامل اندروید ممکن است به دلیل رویکرد متفاوت تولیدکننده‌ها روی تمامی دستگاه‌های برخوردار از آن به‌صورت یکسان اجرا نشود.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که گوگل به تولیدکنندگان خود فهرستی از قابلیت‌های اجباری و اختیاری نسخه‌های متفاوت اندروید را ارائه می‌کند و نسخه اولیه این فهرست در رابطه با اندروید 11 به‌تازگی عرضه شده است. سه قابلیت اصلی اندروید 11 در این فهرست در دسته ویژگی‌های اختیاری قرار گرفته‌اند. یکی از این قابلیت‌ها انتخاب کنترل‌های خانه هوشمند است که با نگه‌داشتن طولانی دکمه روشن و خاموش به شما اجاره می‌دهد تا چراغ‌های هوشمند و سایر امکانات خانه هوشمند را از طریق موبایل خود خاموش کنید.
 
قابلیت اختیاری دیگر گروه‌بندی مکالمات در پنل کشویی اعلانات است. اندروید 11 به‌صورت پیش‌فرض هشدارهای نرم‌افزارهای پیام‌رسان را از سایر اعلانات جدا می‌کند اما پشتیبانی از این رویکرد برای تمامی تولیدکنندگان اجباری نیست. سامسونگ، سونی، ال‌جی، شیائومی و سایر تولیدکنندگان اغلب در این رابطه حساسیت به خرج می‌دهند و مایل هستند که بخش اعلانات دستگاه‌هایشان حتما رد و نشانی از برند آن‌ها داشته باشد. به همین دلیل ارائه این قابلیت اندروید 11 برای آن‌ها اجباری نیست.
 
درنهایت قابلیت دیگری که وجود آن در دستگاه‌های برخوردار از اندروید 11 اجباری نیست جایگاهی برای ذخیره اسناد هویتی در یک جایگاه ایمن در تلفن هوشمندتان است. گوگل می‌خواهد ذخیره اسناد نظیر گواهینامه رانندگی را به‌صورت ایمن در تلفن همراه کاربران آسان‌تر کند اما سایر تولیدکنندگان مختارند که از این ویژگی استفاده نکنند.
 
تمامی این توصیه‌های گوگل ممکن است قبل از عرضه اندروید 11 در پاییز تغییر کند. اگر تولیدکنندگان می‌خواهند به نرم‌افزارها و خدمات گوگل دسترسی داشته باشند می‌بایست این قوانین را به‌صورت دقیق اجرا کنند. اما به نظر می‌رسد که گوگل در رابطه با عرضه این سه قابلیت جالب چندان سخت گیر نیست.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل سیستم عامل گوشی هوشمند موبایل اندروید 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بازدید تولیدکنندگان هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و روزآمدن شدن و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

شهرزاد با اشاره به 7 ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته‌ افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین‌المللی می‌تواند در ارتقاء کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره 18 برای تجهیز واحد‌های تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی درنظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جزء سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثربخش خواهد بود.

گفتنی است هیئت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان بااستقبال گرم سرکنسول در فرودگاه شانگهای، وارد کشور چین شده و در اولین و دومین روز از سفر هیات تجاری، مذاکرات دوجانبه تولیدکنندگان هرمزگانی با طرف چینی در حوزه‌های مختلف بویژه تولید قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی، توسعه واحدهای پتروپلاستیک، تولید آب معدنی و تولید پلاستوفوم صورت پذیرفت همچنین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک (CHINA PLUST) کشور چین نیز در شهر شانگهای مورد بازدید هیئت تجاری قرار گرفت.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم