Web Analytics Made Easy - Statcounter

توتو اسپورت مدعی شد که باشگاه اینتر امیدوار است قرارداد لائوتارو مارتینز را تمدید کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدت‌هاست که بحث حضور ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز در بارسلونا بسیار داغ دنبال می‌شود. روزانه اخبار زیادی درباره قطعی یا منتفی شدن این انتقال به گوش می رسد با این حال اما به نظر می رسد که نراتزوری تنها با دریافت 111 میلیون یورو راضی به فروش مهاجم خود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نظر می رسد دوباره یک ناکامی دیگر برای بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی در راه باشد. زمان فعال سازی بند آزادسازی لائوتارو مارتینز در روز سه شنبه همین هفته به پایان می رسد و مدیران اینتر امیدوار هستند که این محرک مناسبی برای جلوگیری از انتقال ستاره 22 ساله بارسلونا شده و باعث تمدید قرارداد لائوتارو با اینتر گردد.

حالا و در همین رابطه منبع تورینی توتو اسپورت مدعی شده که سران باشگاه نراتزوری حالا بیش از هر زمان دیگری به تمدید قرارداد با مهاجم آرژانتینی خود امیدوار هستند. بر این اساس باشگاه اینتر قصد دارد با پیشنهاد دستمزد سالیانه 5 میلیون پوند به لائوتارو مارتینز، این بازیکن را برای ماندن در تیم شان و تمدید قرارداد راضی کند؛ اتفاقی در صورت رخ دادن می‌تواند یک ناکامی نقل و انتقالاتی بزرگ برای بلوگرانا محسوب شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز فوتبال بارسلونا اینترمیلان لائوتارو مارتینز تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، کوبارسی، مدافع بارسلونا، در فاصله سه ماه گذشته، به سرعت از یک بازیکن آکادمی به بازیکن ثابت بارسلونا تبدیل شد. بلوگرانا قرار است برای تضمین آینده‌اش قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهد.

این بازیکن ۱۷ ساله بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی دارد و در ماه‌های اخیر نزدیک به پیوستن به منچستر سیتی بود، اما این اتفاق رخ نداد و پس از آن هیچ نشانه‌ای مبنی بر جدایی او از این باشگاه وجود نداشته است. حالا طبق گفته نشریه آاِس، نمایندگان بارسا ژانویه فصل آینده یک قرارداد پنج ساله جدید به او خواهند داد.

او در حال حاضر نمی‌تواند قرارداد بلندمدت ببندد اما وقتی به ۱۸ سالگی برسد مجاز است قراردادهای سه سال به بالا را امضا کند و بدین ترتیب بارسلونا از این حیث دچار مشکل نخواهد شد.

این قرارداد در سال آینده از ۴ میلیون یورو در هر فصل شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۹ به ۱۲ میلیون یورو در فصل افزایش می‌یابد. اگرچه انتظار می‌رود حقوق او در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

این قرارداد همچنین یک بند آزادسازی هم خواهد داشت که گفته می‌شود با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌خواهد او را از دست بدهد، بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد