Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال قرار بود به عنوان سرپرست ریاست فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات جدید در این پست فعالیت کند اما او بازنشسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانا، علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال قرار بود به عنوان سرپرست ریاست فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات جدید در این پست فعالیت کند اما او بازنشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازنشستگی علی کفاشیان به مانعی پیش روی وی برای در اختیار گرفتن سکان هدایت آن به عنوان سرپرست پس از استعفای تاج، رئیس فدراسیون است. زمزمه های بازگشت کفاشیان به راس فدارسیون فوتبال چه در قالب سرپرست و چه در قالب انتخابات از سوی مجمع فدارسیون فوتبال شنیده می شود.
هرچند سرپرستی او به خاطر قانون بازنشستگی مدیران منتفی به نظر یم رسد با این حال کاربران شبکه های اجتماعی و هواداران فوتبال نگران بازگشت مدیریت قبلی با شیوه هایی از جمله دور زدن قوانین هستند.
قانون مدیریت در ایران همواره با معضلی با نام قانون چسبندگی به میزها همراه بوده است. خوشبختانه در سال های گذشته قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصویب و تا حدودی اجرایی شد ولی بازهم مشاهده می شود، برخی از مدیران تمایلی برای خداحافظی با پست های مدیریتی و سپردن سکان کار به جوانان ندارند. از جمله در فدراسیون فوتبال که پس از مشخص شدن بازنشسته بودن علی کفاشیان و کناره گیری وی، او نائب رئیس و عضو هیات رئیسه است و همچنان به نظر می رسد از سوی لابی هایی قصد بازگشت به راس فدراسیون را دارد. اتفاقاتی مانند ماجرای استراماچونی و دعوای برانکو و کیروش و قرارداد ویلتموس از جمله مسائل متاخر فوتبال ایران هستند که نتیجه عملکرد مدیران همیشه مدعی در راس فدراسیون است.
موضوعی که از چشم هوادارن و کاربران شبکه های اجتماعی پنهان نمانده و آنها با مطرح کردن نامی به نام پولادی اشاره کردند. آنها او را طبری فوتبال نامیده اند! باید دید پشت پرده ها چه خبراست ؟ آیا باید منتظر ادامه شکست های فوتبال با مدیران امتحان پس داده بود؟ این سوالاتی است که افکار عمومی به دنبال آن هستند.
انتقادات و اعتراض به لابی ها و پشت پرده های فوتبال به داغ شدن و ترند شدن هشتگ #پولادی_طبریه_فوتبال انجامید. موضوعی که از نگاه رسانه ها و ناظران شبکه های اجتماعی پنهان نماند. گزارش پیش رو بررسی و مروری بر این هشتگ ترند شده است که برخی از توییت ها نیز برای مخاطبان ارائه می شود.

یکی از کاربران توییتری با منتشر کردن قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته، از کفاشیان خواسته که به مانند دیگر مدیران که کناره گیری کردند، عمل کند.
 
کاربر دیگری بازگشت کفاشیان را تخلف و عنوان مجرمانه ارزیابی کرده است. آنچه مشخص است، این کاربران خواهان مشخص شدن پشت پرده لابی ها و نقش کسانی است که تاکنون خود را به رسانه ها نشان نداده اند ولی نقش فعالی در فعل و انفعلات فدراسیون دارند. حال این سوال مطرح است، که شخصی به نام پولادی کیست؟ چه جایگاهی دارد؟ و نقش او برای بازگشت مدیران بازنشسته چیست؟
 
کاربر دیگری به تخلفات و چالش هایی که در زمان مدیریت علی کفاشیان در فدارسیون فوتبال ایجاد شده، اشاره کرده و به از دست رفتن 316 هزار دلار حق پخش تلویزیونی یکی از این سوالات و مسائل است که کفاشیان بابت آن 5 سال محروم شد ولی پس از یکسال بار دیگر به حوزه مدیریت بازگشت.
 
 



 

 

 


 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال علی کفاشیان پشت پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی