Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@20:47:34 GMT

بیشترین مبتلایان و فوتی‌های کرونا جوانان هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۴۷۹

ساعت 24 -خراسان رضوی رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: متاسفانه در زمان موج دوم بیماری کرونا شاهد آن هستیم که بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌ها جوانان هستند.

دکتر محمدرضا حسینعلی‌زاده اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵۰۴ بیمار در بیمارستان شریعتی پذیرش شده‌اند که بخش عمده‌ای از آنان مربوط به موج دوم شیوع بیماری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵۰۴ بیمار در بیمارستان شریعتی پذیرش شده‌اند و از مجموع بیماران بستری شده نیز ۱۲۰۰ نفر مرخص شده‌اند.

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد با اشاره به اینکه تمام بخش‌های این مرکز به بستری بیماران کووید ۱۹ اختصاص یافته، بیان کرد: در بیمارستان شریعتی تمام گروه‌های سنی بستری شده‌اند که در این میان بیشترین آمار را گروه سنی ۴۰ تا ۶۰ سال تشکیل می‌دهد.

حسینعلی‌زاده با بیان اینکه متاسفانه در زمان بروز موج دوم بیماری کرونا شاهد آن هستیم که بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌ها جوانان هستند، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت جامعه وظیفه‌ای همگانی بوده و در این خصوص تنها نباید حوزه سلامت ورود کند. مردم نیز مهمترین نقش را در این جهت ایفا می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم شرایط حالی و کاری کادر درمانی را در این روزهای بسیار سخت درک کنند و با همکاری خود با خادمان حوزه سلامت، اجازه بحرانی‌تر شدن وضعیت کنونی را ندهند و در مسیر خروج از این وضعیت یاری‌گر مدافعان سلامت باشند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمارستان شریعتی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!».

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالاهای اساسی، دارو و سایر نیازها از جمله واگن اتوبوس و ... می شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه ی امثال آقای شریعتی از امنیتی ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار