Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع هلندی قرمزها خواهان قهرمانی مجدد در لیگ برتر انگلیس است.

طرفداری - لیورپول در فصل جاری لیگ برتر انگلیس و پس از 30 سال موفق به قهرمانی شد و ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی این باشگاه خواهان حفظ این عنوان قهرمانی برای سال آینده است.

به گزارش گل، ویرجیل فن دایک اذعان می کند که همه بازیکنان لیورپول خواستار قهرمانی مجدد در لیگ برتر انگلیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فن دایک راجع به قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس سوال شد و او پاسخ داد:

خیلی افتخار می کنم و خیلی خوشحالم که موفق شدم تا این عنوان قهرمانی را پس از انتظاری طولانی مدت، برای هوادارانمان به ارمغان بیاورم. کاری که ما سعی در انجام آن داریم این است که در سال جاری، تا جایی که امکان دارد ثبات خود را حفظ کنیم و سعی کنیم تا در فصل آینده، در تمامی بازی ها پیروز شویم. برای انجام این کار، همه ما باید از ابتدا کار خود را آغاز کنیم. اکنون همه ما در آغاز راه قرار داریم و می خواهیم تا دوباره کار خود را آغاز کرده و موفق به کسب مجدد این عنوان شویم اما انجام این کار خیلی سخت خواهد بود. هدف ما، حفظ این عنوان است و باید تلاش کنیم تا از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس دفاع کنیم. انجام چنین کاری خیلی سخت است. امسال سعی کردیم تا از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنیم اما مقابل اتلتیکو مادرید شکست خوردیم و این ضربه بزرگی به ما وارد کرد.

همچنین بخوانید

فن دایک: کلوپ دلیل مهمی برای انتقال من به لیورپول بود

10 تصمیم مهم کلوپ که از لیورپول یک قهرمان ساخت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس عنوان قهرمانی فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی پنجشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.


فیل فودن ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و کوین دی‌بروینه و خولیان آلوارز دو گل دیگر سیتی در دیدار برابر برایتون را به ثمر رساندند.


کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی از ارزش و اهمیت بسیاری برای شاگردان پپ گواردیولا برخوردار بود و حالا آنها توانستند با یک بازی کمتر از لیورپول بالاتر از این تیم در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و تنها یک امتیاز به آرسنال که یک بازی بیشتر از آنها انجام داده است فاصله دارند.

گواردیولا پس از بازی این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


گل دی‌بروینه با ضربه سر: از این که دوباره بخواهد این کار را امتحان کند بسیار استقبال خواهم کرد.


رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر فقط با آرسنال: اینطور نیست. اتفاقی که برای لیورپول افتاد و در دو بازی متوالی شکست خورد ممکن است برای آرسنال هم رخ دهد و ممکن است این اتفاق برای ما هم بیفتد. چیزی که مهم است این است که ما هنوز در کورس حضور داریم. هنوز بازی‌های بسیاری تا پایان باقی مانده است.


تکرار قهرمانی: اتفاقی که در گذشته رخ داده است به این معنا نیست که ما می‌توانیم دوباره آن را در آینده تکرار کنیم. هنوز پنج بازی دیگر در لیگ برتر داریم و می‌دانیم که اختلاف بسیار کم است. باید در تمامی دیدارها پیروز شویم. هر بازی نزدیک‌تر می‌شویم.


درخشش فیل فودن: چیزی که او می‌خواهد این است که قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. او به نسبت سنش قهرمانی در جام‌های زیادی را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین