Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:00:57 GMT

دویدن ماهرانه دختر بااستعداد روی تردمیل انسانی!

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۷۱۸۶

دویدن ماهرانه دختر بااستعداد روی تردمیل انسانی!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های آموزشی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های دیدنی و سرگرم کنند. البته همه این ویدئو‌ها جذاب نیستن و نظر بیننده را جلب نمی‌کنند، اما برخی از آن‌ها واقعا ویدئو‌های دیدنی و جالب به شمار می‌روند؛ مانند ویدئوی دویدن یک دختر جوان روی تردمیل انسانی!

در این ویدئو که در یکی از باشگاه‌های ورزشی در هند تهیه شده و به تازگی منتشر شده است این دختر بااستعداد را در حال دویدن روی تعدادی دوچرخه سوار نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو در حالی که حدود ۱۰ دوچرخه سوار زن با سرعت دوچرخه‌های خود را می‌رانند این دختر در هوا و روی پشت آن‌ها اقدام به دویدن می‌کند.

بیشتر بخوانید

همکاری حرفه ای بز با بوفالو برای خوردن غذا!

این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که دوچرخه سواران زن به فاصله بسیار نزدیک به هم و با سرعت رد می‌شوند این دختر مانند پریدن روی سنگ‌ها در داخل رودخانه از بالای سر آن‌ها عبور می‌کند. مهارت این دختر جوان به حدی است که او بدون آنکه تعادل خود را از دست بدهد به شکلی کاملا حرفه‌ای روی سر آن‌ها می دود.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری مهارت و استعداد این دختر جوان را مورد تمجید قرار دادند. در ادامه می‌توانید این ویدئوی جالب را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند استعدادیابی ویدئو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری برپا شد. 

بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور ۱۲ تیم داخلی و خارجی و مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله و در مسیر شهر‌های سرخرود، فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.
مرحله اول رقابت‌ها در مسیر سرخرود، مرحله دوم در مسیر فریدونکنار و مرحله سوم نیز در مسیر سرخرود و فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.

در این جلسه بر میزبانی شایسته، اسکان، امنیت و ایاب و ذهاب و همچنین امنیت جاده‌ها برای تیم‌های شرکت کننده تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت